“Maten var Skikkelig deilig”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 3 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Restaurantens design og Serveringen var veldig bra. Maten var veldig veldig deilig.
Vi koste veldig bra.

Dato for besøk: september 2020
Takk, sevdaalb

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Byens beste restaurant så nydelig mat og kjempe hyggelig betjening alt er så perfekt her anbefales til den sterkeste

Dato for besøk: september 2020
Takk, 954dessak
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Ikke like bra som sist. Spiste der da de var nyåpnet, men denne gange var det dessverre ikke like bra. Spiste tyrkisk tapas og det var færre retter og mindre mat sammenlignetmed første gangen. Servicen også noe tregere. Fortsatt ok å spise der, men litt skuffet.

3  Takk, JongH_12
Anmeldt 17. august 2020

Feiret bursdag her med 8 venner. Servitørene var kjempe hyggelige og gjorde det lille ekstra som gjorde dagen super. Maten var også helt nydelig. Anbefales!!

Takk, radoslavangelov
Anmeldt 17. august 2020

Ikke ofte jeg tørr å prøve nye smaker, men jeg er glad jeg turte denne gangen. Harem tallerken bør alle prøve.

Takk, apon2020

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!