“Himmelsk mat oplevelse 😉”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 3 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 22. september 2020

Jeg ble imponert over hvor høy kvaliteten av maten er i Mezzo & Grill. Det var himmelsk smak.
Service var profesjonell og varm.
Jeg kommer tilbake

Takk, sbW8649CB

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, god atmosfære og hyggelig service. Restauranten har enkel men rolig, koselig og fint interior. Det føles nesten som at man er hjemme (på en god måte).

De har gode vegetar alternativer. Retten (vegetar Moussaka) og tilbehørene som kommmer med retten er velbalansert. Smakfull bulgur og brød.

Det har vært en god opplevelse å ha vært innom Mezzo & Grill. Veldig bra. Forresten, de har nydelig kaffe!

2  Takk, Wengich
Anmeldt 13. september 2020

Fantastisk mat og service som alltid! New York cheescake- beste desserten jeg har smak! Veldig fornøyde. Anbefales!

Takk, susuklo
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Restaurantens design og Serveringen var veldig bra. Maten var veldig veldig deilig.
Vi koste veldig bra.

Takk, sevdaalb
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Byens beste restaurant så nydelig mat og kjempe hyggelig betjening alt er så perfekt her anbefales til den sterkeste

Takk, 954dessak

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!