“En helt spesiell opplevelse.”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

En helt spesiell opplevelse. Maten og servicen var helt fantastisk. ❤️ Både unge og voksne koste seg.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Inspire814111

Anmeldt 22. september 2020

Jeg ble imponert over hvor høy kvaliteten av maten er i Mezzo & Grill. Det var himmelsk smak.
Service var profesjonell og varm.
Jeg kommer tilbake

Takk, sbW8649CB
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, god atmosfære og hyggelig service. Restauranten har enkel men rolig, koselig og fint interior. Det føles nesten som at man er hjemme (på en god måte).

De har gode vegetar alternativer. Retten (vegetar Moussaka) og tilbehørene som kommmer med retten er velbalansert. Smakfull bulgur og brød.

Det har vært en god opplevelse å ha vært innom Mezzo & Grill. Veldig bra. Forresten, de har nydelig kaffe!

2  Takk, Wengich
Anmeldt 13. september 2020

Fantastisk mat og service som alltid! New York cheescake- beste desserten jeg har smak! Veldig fornøyde. Anbefales!

Takk, susuklo
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Restaurantens design og Serveringen var veldig bra. Maten var veldig veldig deilig.
Vi koste veldig bra.

Takk, sevdaalb

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!