“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Vurdert som nr. 1 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Gikk kjapt å få maten, og servitørene var veldig tilgjengelige. Maten var helt fantastisk! Kommer absolutt igjen

1  Takk, anet765

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Lyse og fine lokaler. Veldig hyggelig betjening og nydelig mat. Det var noe rot med bestillingen, forretten ble glemt. Men vi kommer gjerne tilbake

1  Takk, Bjengh
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

For ett fantastisk sted. Ligger sentralt mitt i byen og har en stor og variert meny.

Jeg gikk for Scampi / kongereker som var perfekt stekt i en balansert hvitløksmarinade.

Hovedrett var T-bone, med potetbåter, og nydelig asparges og gulrot, med perfekt tyggemotstand

T-bonen var medium pluss og for ett fantastisk kjøtt og perfekt krydret , i tillegg fikk jeg både pepper og soppsaus, som var en ren nytelse.

Hele besøket, ble fulgt opp av en fantastisk kelner, som alltid var tilgjengelig og sørget for at vin og vannglass var fylt opp.

Skal du til Fredrikstad, så er dette stedet og spise, takk for meg

2  Takk, 301espenn
Anmeldt 9. juli 2021

Totalopplevelsen på Mezzo Restaurant er terningkast 6. Spesielt var en svært hyggelig, oppmerksom og profesjonell kvinnelig servitør alene verdt et besøk! I tillegg fikk vi oppleve spennende tyrkiske retter, svært velsmakende! En meget god, tørr riesling ble valgt. Lokalitetene, som går over to plan, er også førsteklasses, usnobbet og midt i sentrum. Alt var rent og pent, også toalettene. Som om ikke dette var nok, kunne vi også kose oss over interessante malerier og annen kunst. Prisene er absolutt akseptable. Restauranten anbefales på det varmeste!

4  Takk, stimo2017
Anmeldt 27. juni 2021

Kjempegod mat. Alt av smak, krydderbruk og design av matretter. Service er veldig bra. Man blir tatt imot fra døra med et hyggelig smil og vist til bordet. Fin forklaring av matretter for å forklare hva matretter er og hvordan de smaker. Denne restauranten anbefales sterkt. Sjefen kommer innom og ser hvordan det går ann med kundene.

2  Takk, Amneat01

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!