“Meget god mat”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Vurdert som nr. 1 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat og god service. Bestilte 3 retters og det var nok mat for en lunsj. Smakte godt i fine omgivelser. Anbefales.

1  Takk, tommyj117

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Variert meny, stort utvalg. Nydelig mat og store porsjoner! Flinke servitører som smiler og løper! Vi kommer definitivt tilbake!

1  Takk, enel71
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Gikk kjapt å få maten, og servitørene var veldig tilgjengelige. Maten var helt fantastisk! Kommer absolutt igjen

1  Takk, anet765
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Lyse og fine lokaler. Veldig hyggelig betjening og nydelig mat. Det var noe rot med bestillingen, forretten ble glemt. Men vi kommer gjerne tilbake

1  Takk, Bjengh
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

For ett fantastisk sted. Ligger sentralt mitt i byen og har en stor og variert meny.

Jeg gikk for Scampi / kongereker som var perfekt stekt i en balansert hvitløksmarinade.

Hovedrett var T-bone, med potetbåter, og nydelig asparges og gulrot, med perfekt tyggemotstand

T-bonen var medium pluss og for ett fantastisk kjøtt og perfekt krydret , i tillegg fikk jeg både pepper og soppsaus, som var en ren nytelse.

Hele besøket, ble fulgt opp av en fantastisk kelner, som alltid var tilgjengelig og sørget for at vin og vannglass var fylt opp.

Skal du til Fredrikstad, så er dette stedet og spise, takk for meg

2  Takk, 301espenn

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!