“God tyrkisk mat”
Anmeldelse av Mezzo & Grill

Mezzo & Grill
Vurdert som nr. 1 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Stedet ligger sentralt i Fredrikstad sentrum. Menyen er basert på mat fra Tyrkia. Var her med arbeidskollegaer, og alle var godt fornøyd med maten og servicen.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, osonder

Anmeldt 6. august 2021

Vi var en gjeng som spiste der forrige helg og alle var veldig fornøyde. Kjempegod mat, god service og koselig sted. Vi har spist blant annet beyti, plank steak og kyllingfilet etter servitørens anbefaling. Det var ei ung dame som serverte oss og hun var veldig hyggelig. Anbefales på det sterkeste! Vi kommer tilbake:)

1  Takk, bahrar
Anmeldt 4. august 2021

Var der i går og spiste lunsj,ble tatt imot av en meget koselig servitør, fikk med en gang isvann i glass uten og spørre, bestilte en 3 retters lunsj hvor alt var kjempegodt fikk og med det typiske Tyrkiske brødet som fikk oss til og tenke tilbake på turer til Alania og Marmaris etter den meget gode lunsjen fikk vi en kopp kaffe gratis uten man hadde spurt om kaffe,det er det ikke mange steder som gjøranbefales på det varmeste

1  Takk, hansarnepetersen
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og ikke minst service! Bestilte tyrkisk tapas og baklava til dessert , noe av det bedre jeg har ikke spist på lenge
Anbefales

Takk, 187endrits
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Det her er definitivt Fredrikstads lille perle når det kommer til mat! Fantastiske smaker, hyggelige ansatte og en liten, men utrolig hyggelig innredet restaurant. Anbefales på det sterkeste! Her får man lyst til å bruke god tid på å spise og hygge seg.

1  Takk, Anne-Grete95

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!