“Fantastisk mat ”

Mezzo & Grill
Bestill bord
Vurdert som nr. 1 av 112 Restauranter i Fredrikstad
Prisklasse: kr 75 - kr 325
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Beskrivelse: Tradisjonell tyrkisk mat.
Anmeldt 5. juli 2023 via mobile enheter

Tror det er det beste jeg har spist ute i Fredrikstad. Vi spiste osmanich biff gryte og mix grill. Veldig bra service og vi skal tilbake!

Dato for besøk: juli 2023
2  Takk, ingerliseo2017

Anmeldt 3. juli 2023 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening, som alltid. Dette stedet skuffer aldri. Rolige omgivelser med utsikt over eleven rett utenfor.

Dato for besøk: juli 2023
2  Takk, trond-gressvik
Anmeldt 1. juli 2023

Flott service, oppfølging og de leverte en matopplevelse. Fikk bra guiding på vin og mat. Vi fikk en flott kveld.

3  Takk, staLillesand
Anmeldt 1. juli 2023

Vi besøkte stedet siden det var nr 1 på Tripadvisor, svarte til forventningene med god mat og meget hyggelig betjening

3  Takk, swesoy
Anmeldt 28. juni 2023 via mobile enheter

FOR en opplevelse! Vi var 3 stykker som alle bestilte plankstek. Vi ba om ulik tilberedning, og alle fikk biffene stekt på akkurat den måten de ønsket. Biffene var i tillegg store, møre og svært delikate. Tilbehøret var også suverent! Vi fikk tyrkisk brød (lunkent!) med dipp på huset mens vi ventet på maten. Dette var også supergodt. Lokalet (inkludert toalettfasilitetene ) var rene og innbydende. I det store og hele en svært positiv opplevelse! Vil anbefale dette stedet til alle som liker god og smakfull mat i trivelige omgivelser!

3  Takk, Wildflow

Reisende som så på Mezzo & Grill, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Mezzo & Grill? Del dine erfaringer!