“Middag i Fredrikstad”
Anmeldelse av Bergmann’s

Bergmann’s
Vurdert som nr. 52 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 29. juli 2021

Trist opplevelse! Hyggelig betjening men! Det tok lang tid før vi fikk bestille, maten smakte ok, ovnsbakt torsk, laks og hamburger men små porsjoner, hamburgern ble bestilt uten løk, den kom med løk, det klarer du sikkert pelle bort fikk vi til svar vanskelig og få tak i betjening, ingen spørsmål om vi var fornøyd eller om vi ønsket noe annet, toppen av kaka var og måtte vente leeenge på regninga.

Takk, 971eivindn

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Ringte og reserverte bord dagen i forveien til 12 personer til ett bursdagsselskap for en tenåring. Vi la frem ønske om «stjerneskudd» på desserten til bursdagsbarnet og det skulle vi få. Når vi kom ble vi ønsket velkommen og tenåringen ble gratulert med dagen. Ble henvist til bordet der det sto telysholdere med utbrente lys, hvorpå vi ba om nye. Bestilte drikke først og alle mann fikk servert brus uten kullsyre. Dette var det flere gjester som gjorde dem oppmerksom på og vi ble fortalt etterhvert at de måtte bytte gass på brusmaskinen. Vi ba derfor om to mugger vann imens vi venta på ny runde med brus (og maten!), fikk da utlevert 2 glass (som vi måtte be om) - til 12 personer. Maten måtte vi vente veldig lenge på. Når desserten kom var desverre ønsket om «fyrverkeri» ikke innfridd og servitøren beklaget og sa at dette var noe de ikke hadde. Hadde vi fått beskjed om dette på forhånd så hadde vi hatt muligheten til å ta det med selv. Dametoalettet var oversvømt av brukt tørkepapir ved vasken og dårlig belysning inne på doene. Ga beskjed til personalet om papir-overflod, dette skulle de fikse men det ble ikke gjort i løpet av de timene vi var der. Det positive var: Hyggelig servitør som gjorde det hun kunne, nydelig mat og fratrekk på regninga på første runde med «flat» brus!

Takk, Compass40162092731
Anmeldt 10. juli 2021

Koselige lokaler og god mat. Dessverre laaaang ventetid på maten, og det kunne de med fordel opplyst oss om, så vi slapp å spørre om de hadde glemt oss. Men vi kommer tilbake!

Takk, 9naCath
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Fin, lun og romslig atmosfære med plass til barnevogner. Hyggelige servitører! Vi var der kl1445 og ønsket oss en god middag, og ikke lunsj. Dette var ikke mulig før kl1500, og vi måtte derfor bli sittende og vente med småbarn frem til servitørene kunne ta i mot middagsbestilling. Hadde gjerne sett litt mer fleksibilitet her, men det er kanskje sånn det må være. Det tok relativt lang tid før maten kom, og prosseccoen smakte litt avdanket fra gårsdagen, men maten smakte godt.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, StineEM
Anmeldt 6. september 2020

Vi skulle bare ta en lunsj - og nå har vi vært her i 6 timer. Vi har hatt dyktige Ragnhild ved vår side hele veien, og hun har sørget for at vi ikke har manglet noe mens vi har vært her. Føler nesten at vi er gjester hjemme hos henne. :) Vi har spist cowboyfrokost og Cæsarsalat. Helt nydelig mat, og akkurat passe porsjoner. Det ble også et par cocktails som var fortreffelige. Takk for oss! Vi anbefaler alle å komme hit pga mat og service, og ikke minst fordi beliggenheten rett ved kanalen er helt supreme.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 47tones

Reisende som så på Bergmann’s, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Bergmann’s? Del dine erfaringer!