“God service”
Anmeldelse av Bergmann’s

Bergmann’s
Vurdert som nr. 52 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Spiste på Bergmanns et par ganger. Hyggelige kelnere, ting tok litt tid. Ba om barmeny etter middag og det tok 40 minutter før vi fikk bestille.
Maten var imidlertid god.
Dårlig utvalg i vin på glass

Takk, D718QUmagnush

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastiske servitører som hele tiden var vennlige og passet på gjestene. Vi fikk sitte ute og det var flott. Nydelig mat og god vin. Tommelen opp. Fortjener en høy plassering på tripadvicer

Takk, monikao493
Anmeldt 29. juli 2021

Trist opplevelse! Hyggelig betjening men! Det tok lang tid før vi fikk bestille, maten smakte ok, ovnsbakt torsk, laks og hamburger men små porsjoner, hamburgern ble bestilt uten løk, den kom med løk, det klarer du sikkert pelle bort fikk vi til svar vanskelig og få tak i betjening, ingen spørsmål om vi var fornøyd eller om vi ønsket noe annet, toppen av kaka var og måtte vente leeenge på regninga.

Takk, 971eivindn
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Ringte og reserverte bord dagen i forveien til 12 personer til ett bursdagsselskap for en tenåring. Vi la frem ønske om «stjerneskudd» på desserten til bursdagsbarnet og det skulle vi få. Når vi kom ble vi ønsket velkommen og tenåringen ble gratulert med dagen. Ble henvist til bordet der det sto telysholdere med utbrente lys, hvorpå vi ba om nye. Bestilte drikke først og alle mann fikk servert brus uten kullsyre. Dette var det flere gjester som gjorde dem oppmerksom på og vi ble fortalt etterhvert at de måtte bytte gass på brusmaskinen. Vi ba derfor om to mugger vann imens vi venta på ny runde med brus (og maten!), fikk da utlevert 2 glass (som vi måtte be om) - til 12 personer. Maten måtte vi vente veldig lenge på. Når desserten kom var desverre ønsket om «fyrverkeri» ikke innfridd og servitøren beklaget og sa at dette var noe de ikke hadde. Hadde vi fått beskjed om dette på forhånd så hadde vi hatt muligheten til å ta det med selv. Dametoalettet var oversvømt av brukt tørkepapir ved vasken og dårlig belysning inne på doene. Ga beskjed til personalet om papir-overflod, dette skulle de fikse men det ble ikke gjort i løpet av de timene vi var der. Det positive var: Hyggelig servitør som gjorde det hun kunne, nydelig mat og fratrekk på regninga på første runde med «flat» brus!

Takk, Compass40162092731
Anmeldt 10. juli 2021

Koselige lokaler og god mat. Dessverre laaaang ventetid på maten, og det kunne de med fordel opplyst oss om, så vi slapp å spørre om de hadde glemt oss. Men vi kommer tilbake!

Takk, 9naCath

Reisende som så på Bergmann’s, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Bergmann’s? Del dine erfaringer!