“Hadde store forventninger, ble skuffet”
Anmeldelse av Nomads

Nomads
Vurdert som nr. 25 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Hadde store forventninger, men totalopplevelsen var skuffende. Maten var delikat og smakte meget godt. De hadde ikke alt på menyen denne dagen (en lørdag!?). Mest skuffet over dårlig service og dårlig oppfølging av oss som kunder. Med bedre service kan dette bli et bra sted, men må løftes flere hakk.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, anderss678

Anmeldt 27. september 2020

Trodde Nomads var bedre enn det var. Beliggenheten er fin, men servicen, atmosfæren og maten kunne vært bedre. Servitørene var upersonlige og lite flinke. De hadde lite kunnskap om maten, og viste lite interesse for kundene. Maten var grei, men få matretter å velge i mellom. Rettene er for små til å spises alene. Skuffet, og kommer ikke tilbake.

Takk, ElisabethE385
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Nydelig og spennende mat(bør bestille 2-3retter PR pers.) Vi bestille en pole bowl hver og delte to andre, det passet for to jenter. Gode drinker

Takk, MonaNordevall
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk god mat! Ingen ting å klage på. Flott anrettet og servert. Gode smaker på alle retter. Hyggelige servitører og god service.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Bare-meg12
Anmeldt 6. september 2020

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Nomads, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Nomads? Del dine erfaringer!