“Fantastisk god mat!”
Anmeldelse av Nomads

Nomads
Vurdert som nr. 19 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 3 venner som bestilte 4 småretter hver: "Entrecote med kyllingspyd, Softbun med and, One bite beef og Asian burger."
Dette smakte nydelig. Hyggelige ansatte og fantastisk mat, terningkast 6. Vi kommer tilbake

Takk, Kruse1985

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra, god service og Veldig godt kjøkken. ANBEFALES . Kommer garantert tilbake Vi sees en annen gang

Takk, annetorild
Anmeldt 27. juni 2021

Ikke bare er det byens beste mat og drinkene insane gode, men atmosfæren og de som jobber der er helt knæll 10/10

Takk, Helene F
Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk dag i sola. Og Nomads leverer som alltid, nydelig mat, flotte ansatte og god stemning. Kan anbefales! Vi gikk også for en rett anbefalt av servitøren vår, og den var utrolig god (Honey Fried chicken) :D

Dato for besøk: mai 2021
Takk, marianormank
Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Vi synes Nomads hadde veldig god mat de første gangene vi var der, rett etter at det åpnet, men de siste gangene har maten vært mer smakløs (og veldig sterk). God atmosfære og fine servitører, men maten ble dessverre middelmådig. Det er også veldig kaldt i lokalet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, mariegolimok

Reisende som så på Nomads, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Nomads? Del dine erfaringer!