“Middag på fredagskveld”
Anmeldelse av Nomads

Nomads
Vurdert som nr. 19 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Etter en merkelig opplevelse på en annen restaurant, etter mye venting med beskjed om at kjøkken var steng pga mangel på personalet..
Ble vi tatt varmt i mot og fikk et flott bord inne med en fantastisk service. De har en thai tapas meny så man bør ha 2-4 retter hver og fint å dele. Maten var helt fortreffelig, en rett var veldig sterk men ble advart før bestilling. Flinke kelnere som er blide, imøtekommende og veldig oppmerksom. Gode drinker og fikk også her gode anbefalinger samt oppskrift på en av drinkene. Ble tilbudt dessert når jeg ventet i sofa’n utenfor toalett og da i form av shot ( bet selvfølgelig ) En nydelig baderom med friske dufter til både han og henne, samt håndkrem, veldig delikat.
Ligger fint til på brygga i Fredrikstad, og JA vi kommer igjen. Tommel opp og forsett med dette flotte konseptet for det trenger by’n.

Takk, Unnlis

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 3 venner som bestilte 4 småretter hver: "Entrecote med kyllingspyd, Softbun med and, One bite beef og Asian burger."
Dette smakte nydelig. Hyggelige ansatte og fantastisk mat, terningkast 6. Vi kommer tilbake

Takk, Kruse1985
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra, god service og Veldig godt kjøkken. ANBEFALES . Kommer garantert tilbake Vi sees en annen gang

Takk, annetorild
Anmeldt 27. juni 2021

Ikke bare er det byens beste mat og drinkene insane gode, men atmosfæren og de som jobber der er helt knæll 10/10

Takk, Helene F
Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk dag i sola. Og Nomads leverer som alltid, nydelig mat, flotte ansatte og god stemning. Kan anbefales! Vi gikk også for en rett anbefalt av servitøren vår, og den var utrolig god (Honey Fried chicken) :D

Dato for besøk: mai 2021
Takk, marianormank

Reisende som så på Nomads, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Nomads? Del dine erfaringer!