“Enestående opplevelse”
Anmeldelse av Nomads

Nomads
Vurdert som nr. 19 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 1. august 2021

Jeg og mannen min var i Fredrikstad for første gang og hadde blitt anbefalt restaurante. Maten var god og spennende, men det som var enda bedre var servicen. Aldri har vi vært på en restaurant med bedre service. Absolutt alle som jobbet der strålte og gjorde sitt ytterste for at kundene skulle trives. De fortjener virkelig all skryt. Vi koste oss så mye at vi ble i nesten 5 timer og vi ville ikke vært et annet sted.

Takk, Det-lille

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service og nydelig mat. Anbefales. Vi skal tilbake. Vi fulgte anbefalingen til kunnskapsrike servitører og somalier. Ett høydepunkt.

Takk, IngunnandEspen
Anmeldt 24. juli 2021

Helt nydelig mat, drikke og servise på alle måter!!
Smakte de fleste rettene og fikk anbefalt en vin som passet rettene perfekt.

Takk, linns2021
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Etter en merkelig opplevelse på en annen restaurant, etter mye venting med beskjed om at kjøkken var steng pga mangel på personalet..
Ble vi tatt varmt i mot og fikk et flott bord inne med en fantastisk service. De har en thai tapas meny så man bør ha 2-4 retter hver og fint å dele. Maten var helt fortreffelig, en rett var veldig sterk men ble advart før bestilling. Flinke kelnere som er blide, imøtekommende og veldig oppmerksom. Gode drinker og fikk også her gode anbefalinger samt oppskrift på en av drinkene. Ble tilbudt dessert når jeg ventet i sofa’n utenfor toalett og da i form av shot ( bet selvfølgelig ) En nydelig baderom med friske dufter til både han og henne, samt håndkrem, veldig delikat.
Ligger fint til på brygga i Fredrikstad, og JA vi kommer igjen. Tommel opp og forsett med dette flotte konseptet for det trenger by’n.

Takk, Unnlis
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 3 venner som bestilte 4 småretter hver: "Entrecote med kyllingspyd, Softbun med and, One bite beef og Asian burger."
Dette smakte nydelig. Hyggelige ansatte og fantastisk mat, terningkast 6. Vi kommer tilbake

Takk, Kruse1985

Reisende som så på Nomads, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Nomads? Del dine erfaringer!