“Kjempegod mat!”
Anmeldelse av Nomads

Nomads
Vurdert som nr. 19 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Autentisk og god asiatisk mat, oppmerksomme servitører og alt i alt et hyggelig sted å være. Kommer definitivt tilbake!

Takk, Coastal55141969967

1923 av 43 anmeldelser

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og service! Maten kom fort, de var raske til å se om vi trengte noe mer og fulgte oss opp under hele måltidet.

Takk, malinolianer
Anmeldt 1. august 2021

Jeg og mannen min var i Fredrikstad for første gang og hadde blitt anbefalt restaurante. Maten var god og spennende, men det som var enda bedre var servicen. Aldri har vi vært på en restaurant med bedre service. Absolutt alle som jobbet der strålte og gjorde sitt ytterste for at kundene skulle trives. De fortjener virkelig all skryt. Vi koste oss så mye at vi ble i nesten 5 timer og vi ville ikke vært et annet sted.

Takk, Det-lille
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service og nydelig mat. Anbefales. Vi skal tilbake. Vi fulgte anbefalingen til kunnskapsrike servitører og somalier. Ett høydepunkt.

Takk, IngunnandEspen
Anmeldt 24. juli 2021

Helt nydelig mat, drikke og servise på alle måter!!
Smakte de fleste rettene og fikk anbefalt en vin som passet rettene perfekt.

Takk, linns2021

Reisende som så på Nomads, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Nomads? Del dine erfaringer!