“Fredrikstads beste restaurant.”
Anmeldelse av Nomads

Nomads
Vurdert som nr. 19 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk bra mat og service! Koselig atmosfære, delikat og stilig. Toalett med nydelige dufter.

Takk, Z3106CVlindam

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, stor variasjon på småretter man selv setter sammen. Servitør kom med forslag og anbefalinger.
I tillegg var det kjempefint lokale med behagelig møbler og flott dekor.

1  Takk, jgimse
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Autentisk og god asiatisk mat, oppmerksomme servitører og alt i alt et hyggelig sted å være. Kommer definitivt tilbake!

Takk, Coastal55141969967
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og service! Maten kom fort, de var raske til å se om vi trengte noe mer og fulgte oss opp under hele måltidet.

Takk, malinolianer
Anmeldt 1. august 2021

Jeg og mannen min var i Fredrikstad for første gang og hadde blitt anbefalt restaurante. Maten var god og spennende, men det som var enda bedre var servicen. Aldri har vi vært på en restaurant med bedre service. Absolutt alle som jobbet der strålte og gjorde sitt ytterste for at kundene skulle trives. De fortjener virkelig all skryt. Vi koste oss så mye at vi ble i nesten 5 timer og vi ville ikke vært et annet sted.

Takk, Det-lille

Reisende som så på Nomads, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Nomads? Del dine erfaringer!