“10 av 10 på mat, drinker, betjening, lokaler. Må være Fredrikstads beste restaurant!”
Anmeldelse av Nomads

Nomads
Vurdert som nr. 18 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt i mot av et svært profesjonelt craw. Vi fikk perfekt sitteplass, stedet var varmt og stilig. Vi valgte at servitøren valgte retter til oss , alt klaffet, alt var rett og slett GODT! Bartenderen vartet opp med de beste drinkene!

Dato for besøk: september 2021
Takk, zariank

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk bra mat og service! Koselig atmosfære, delikat og stilig. Toalett med nydelige dufter.

Takk, Z3106CVlindam
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, stor variasjon på småretter man selv setter sammen. Servitør kom med forslag og anbefalinger.
I tillegg var det kjempefint lokale med behagelig møbler og flott dekor.

1  Takk, jgimse
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Autentisk og god asiatisk mat, oppmerksomme servitører og alt i alt et hyggelig sted å være. Kommer definitivt tilbake!

Takk, Coastal55141969967
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og service! Maten kom fort, de var raske til å se om vi trengte noe mer og fulgte oss opp under hele måltidet.

Takk, malinolianer

Reisende som så på Nomads, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Nomads? Del dine erfaringer!