“Perfekte asiatiske småretter”
Anmeldelse av Nomads

Nomads
Vurdert som nr. 21 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Svært god mat, god drikke, hyggelig betjening og rask og god service. Det er småretter på menyen det gir en kul matopplevelse.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, Sorte1

Anmeldt 14. oktober 2021

God mat, men alt for høyt priset. Få alternativer for veganere / vegetarianere. Jeg spiser mye ute, men går heller på Slippen og får mer valuta for pengene. Rettene er knøttsmå.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Mille_1000000
Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Datenight i Fredrikstad Fantastisk mat og service. Vi ble tatt godt vare på av Håkon under hele måltidet, og han kom med gode forslag til sammensetning av menyen. Han var utrolig blid og service minded. Kudos.

Vi startet med hver vår Moscow Mule før en meny bestående av Money Bags, Laks Taquitos, Honey Fried Chicken, Spicy Rings, One Bite Beef og Softbun med and. Alt smakte utrolig godt.

Vi skal helt klart tilbake.

1  Takk, MisterTNorway
Anmeldt 3. oktober 2021

Hyggelig mottakelse av svært servicevennlig servitør. Nydel mat, deilige smaker, god alkoholfri øl, delikat kaffe, herlig lokale. Anbefales!!!

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, Nordlendinger
Anmeldt 25. september 2021

Et hyggelig sted på med god atmosfære, fantastisk god asiatisk tapas, og veldig servicemindede servitører som fulgte opp hele tiden. Servitørene kom med gode forslag til valg av retter og drikke, de var også humoristiske og gjort en fabelaktig jobb. Maten var enestående, alle rettene hadde en spicy twist og var veldig godt sammensatt av ulike ingredienser! Fin beliggenhet på brygga i Fredrikstad! Er du glad i asiatisk og i tillegg vanvittig gode smaker på maten, ja da bør du prøve Nomads! Desserten is med karamellsaus og karamellisert popcorn var en innertier! Thailandsk roulette var et spenstig innslag som anbefales til den tøffe! Book bord, gled deg til en herlig matopplevelse og nyt tiden hos Nomads! Vi kommer gjerne igjen en annen gang!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 957heger

Reisende som så på Nomads, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Nomads? Del dine erfaringer!