“Styr unna, veldig uprofesjonelle servitører.”

Restaurant Hosmartin Østsiden
Vurdert som nr. 75 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Var her og spiste smørbrød for et par uker siden og vi skulle forsøke å spise her igjen, men ble fullstendig ignorert av betjeningen. Maken til uprofesjonalitet har jeg nesten ikke opplevd. Folk som ankom etter oss fikk menyer og bestilte uten at noen i betjeningen henvendte seg til oss. En av servitørene, en ung gutt, var mer opptatt av å snakke med kompisene sine på nabobordet, men kan ikke ha unngått å se oss. Han var i tillegg spydig da jeg sa i fra og sa at vi bare kunne gå. Styr unna. Maten vi spiste første gang var middels. Reker på rekesmørbrød bar veldig preg av å komme fra boks i lake og rødspette på stjerneskudd ferdig panert fra frysedisken. Servitøren vi første gang var forøvrig veldig flink og effektiv, men hun var ikke tilstede ved andre besøk.

Takk, permortene2014
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat basert på danske tradisjoner. Mye mat på tallerken. Enkelte av oss orket ikke å spise opp. Vi likte spesielt wienerschnitzelen, men alt makte bra.
Det var masse folk, knall sol og mange som spilte minigolf. Veldig familievennlig, og det bør nok bestilles bord på forhånd.

Takk, Mr-Matglad

Reisende som så på Restaurant Hosmartin Østsiden, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Hosmartin Østsiden? Del dine erfaringer!