“Rom for forbedring”
Anmeldelse av No 74 Gamlebyen

No 74 Gamlebyen
Vurdert som nr. 89 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte no74 på en kjempeflott sommerdag. På grunn av dette hadde de nok større pågang enn forventet. Det er vel det eneste som kan forklare den dårlige servicen.

Lokalene er enkle og veldig trivelige, og minner om en italiensk trattoria. Rent og fint også.
Vi fikk plass i bakgården, som raskt fyltes opp av andre gjester. Etter å ha fått bestilt ble det litt ventetid... og vi ventet... og vi ventet.

3 pizzaer og en lasagne tok nesten 45 minutter å få ut på bordet. I mellomtiden var det en servitør som skulle ta seg av alle bord i bakgården, og løp frem og tilbake med bestillinger og drikke, mens hun ble synlig mer og mer stresset.

Maten var god, med hjemmelaget pizzabunn og fin kombinasjon av smaker. Lasagnaen var litt mye stekt, men ikke så mye at det ble ødeleggende.

Toalettet var også rent, men gikk fort tomt for såpe - sannsynligvis fordi det ikke var noen som hadde tid til å kontrollere det.

Alt i alt kan det være verdt et besøk, men restauranten er ikke utstyrt til å håndtere stor pågang. Kom når det ikke er så mange folk, og vær klar for litt venting.

Takk, Slsta1976

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Forferdelig dårlig service og holdning på servitøren, vi ble shuffla rundt og beskjed om at vi kommer for å ta bestilling etter 20 minutter venting får vi beskjed om at de ikke kan ta bestillingen vår i det hele tatt og vi må gå.

3  Takk, koloche
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på No 74 Gamlebyen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i No 74 Gamlebyen? Del dine erfaringer!