“Noe skuffende”
Anmeldelse av Asia City

Asia City
Vurdert som nr. 28 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 9. august 2021

Har hørt masse om dette stedet og hadde nok alt for høye forventninger. Helt grei mat, men det matchet ikke prisen. Noe treg service, men hyggelig betjening. Vi kommer nok ikke tilbake til dette stedet med det første mtp at maten var helt plain, stive priser og manglet det lille ekstra for at det er verdt et besøk igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 261sofies

Anmeldt 6. august 2021

Fantastisk god mat og service. Her har de klart å gjøre hver rett til en matopplevelse, noe få restauranter klarer. Mye mat for pengene. Hit kommer vi garantert tilbake!

Takk, D7452XEidab
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat av god kvalitet og serviceminded betjening. Fine lokaler og koselig atmosfære, kommer gjerne tilbake!

Takk, Kariannedot
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Asia City, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Asia City? Del dine erfaringer!