kr 1 376
Fullt refunderbart før ons. 6. mar.
kr 1 377
Fullt refunderbart før tor. 7. mar.
kr 1 545
Fullt refunderbart før tor. 7. mar.
Brigitte N
kr 1 770
    kr 1 770
1.0 km fra Hotel Fredrikstad
Bar/lounge
Restaurant serving food and beverage
  • Vio.com
    kr 1 483
    kr 1 483
12.0 km fra Hotel Fredrikstad
Svømmebasseng
This is from our appartment house K - Apartment with big loft.
    kr 1 285
12.5 km fra Hotel Fredrikstad
Se flere hoteller i Fredrikstad
2025 av 159 anmeldelser
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet har sjarm og en koselig bakgård. Rommet vi fikk bør oppgraderes litt , ødelagt stol og manglet nattbord på den ene siden. Badet må ikke ha fliser men IKKE dusjforheng og gummilist på gulvet... små ting her så hadde det blitt akkurat passe. God frokost og gode senger + hyggelig betjening.

Takk, lineh951
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Første gang i Fredrikstad og har booking hotell via booking.com. vi er på kjærestetur 😍Hotellet er fantastisk hyggelig, rommet er bra, stort og personalet er i en egen klasse👌👍😊 må opplevelse 😉 dette er WOW😉👍👌

1  Takk, anjab550
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk leie et 3mannsrom på loftet, det var stort og fint møblert. Koselig bakgård og frokost sal, og pluss med vaffelsteking på kveldstid. Grei frokost, med småkaker, frukt og vafler. Svært synlig og hyggelig betjening, rent og fint og gode senger. Kommer gjerne tilbake 😉

Takk, MonaH632
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening og god servis. Hotell rommet var rent og fint. Frokosten var meget god. Koselig bakgård til å sitte å slappe av med en kopp kaffe eller annet. Liten parkeringsplass på området men bekjening var behjelpelig med å finne rimelige alternativer. Noe støy fra hovedgaten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 795arilde
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Et koselig boutique hotell med sentral beliggenhet, herlig atmosfære, hyggelige ansatte, gode senger og fantastisk frokost! Litt gammeldags bad, men fin innredning og sjarm. Få parkeringsplasser. Kan varmt anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Delphine051072