Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Vio.com
Anmeldt 12. desember 2018

Jentetur til Fredrikstad for å oppleve julemarkedet i Gamlebyen.
Ble tatt godt i mot da vi ankom hotellet. Fikk rommene med en gang. Stort og fint singelrom, god seng. Badet kunne vært modernisert, men helt greit.
Deilig frokost. Veldig hjemmekoselig med hyggelige og hjelpsomme ansatte.
Veldig leit at hotellet skal nedlegges!
Men frem til det skjer, hotellet kan anbefales på det varmeste!!!

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Brigitte N
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet har sjarm og en koselig bakgård. Rommet vi fikk bør oppgraderes litt , ødelagt stol og manglet nattbord på den ene siden. Badet må ikke ha fliser men IKKE dusjforheng og gummilist på gulvet... små ting her så hadde det blitt akkurat passe. God frokost og gode senger + hyggelig betjening.

Takk, lineh951
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Første gang i Fredrikstad og har booking hotell via booking.com. vi er på kjærestetur Hotellet er fantastisk hyggelig, rommet er bra, stort og personalet er i en egen klasse må opplevelse dette er WOW

1  Takk, anjab550
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fikk leie et 3mannsrom på loftet, det var stort og fint møblert. Koselig bakgård og frokost sal, og pluss med vaffelsteking på kveldstid. Grei frokost, med småkaker, frukt og vafler. Svært synlig og hyggelig betjening, rent og fint og gode senger. Kommer gjerne tilbake

Takk, MonaH632
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening og god servis. Hotell rommet var rent og fint. Frokosten var meget god. Koselig bakgård til å sitte å slappe av med en kopp kaffe eller annet. Liten parkeringsplass på området men bekjening var behjelpelig med å finne rimelige alternativer. Noe støy fra hovedgaten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 795arilde