“Nydelig mat og veldig bra betjening. ”
Anmeldelse av Restaurant Slippen

Restaurant Slippen
Vurdert som nr. 2 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste mat fra jule menyen. Alt smakte fantastisk bra. Veldig hyggelig og flink service. Vi skal absolutt komme tilbake

Takk, 919kingaa

198202 av 740 anmeldelser

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Det er Fredrikstads beste restaurant ingen tvil om det.
Både maten og betjeningen var utsøkt, og ut fra kvaliteten var prisen passende.

Takk, FFFredrikstad
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Var her med kona å svigermor! De bestillte torsken å æ bestillte lammenakken. Godt mat! Kanskje litt lite. Litt før mye fett på lammen. Kona å svigermor var åsså fornøyd! Nydelig brød å smør! Kommer nok tilbake for å prøve npka nytt!

Takk, sakoria
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Vi valgte meny.Supermat som gir valuta for pengene selv om det ikke er billig.God service.Ikke så god vinmeny.Vi var 5 og alle var veldig fornøyd.Fine lokaler og beliggenhet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, HHBNorge
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Maten er topp, servicen er super! Hva mer kan man ønske seg? Stolt over å ha en så bra restaurant i byen min!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Martin011404

Reisende som så på Restaurant Slippen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Slippen? Del dine erfaringer!