“Skuffende”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Jeg spurte om det var løk på maten min, og fikk bare til svar «vet ikke». Jeg ba uansett om å få uten, og da virket servitøren oppgitt. Maten var ok, men jeg ble overhodet ikke mett. Dessuten la jeg merke til at servitøren bet negler på vei til bordet vårt to ganger.. Ikke greit.

Takk, katrinek2412

195199 av 740 anmeldelser

Anmeldt 3. desember 2018

Slippen er Fredrikstads beste restaurant, og en av landets beste sjømatrestauranter. Verd turen til Fredrikstad alene. Deilig og lekkert anrettet mat i sjarmerende omgivelser.

Vi spiste en tre-retters meny bestående av krydderbakt laks til forrett, en hovedrett med torsk og poteter, og en sjokolademousse med nøtter. Nydelig.

Slippens brød og piskede smør er også best i klassen.

Takk, larserikdahle
Anmeldt 3. desember 2018

Definitivt en av de store favorittene som besøkes flere ganger i året. Alltid nydelig mat, utvilsomt byens beste, og kåret til landets beste fiskerestaurant i en kåring i fjor. I tidligere år var ikke servicen på høyde med maten, men nå er også den på topp. Et glimrende sted å gå både på varme sommerdager og kalde vinterdager. Anbefales sterkt.

Takk, Runar N
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste mat fra jule menyen. Alt smakte fantastisk bra. Veldig hyggelig og flink service. Vi skal absolutt komme tilbake

Takk, 919kingaa
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Det er Fredrikstads beste restaurant ingen tvil om det.
Både maten og betjeningen var utsøkt, og ut fra kvaliteten var prisen passende.

Takk, FFFredrikstad

Reisende som så på Restaurant Slippen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Slippen? Del dine erfaringer!