“Fantastisk bra laget mat”
Anmeldelse av Restaurant Slippen

Restaurant Slippen
Vurdert som nr. 2 av 109 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. januar 2019

Var på bursdagsfest der! Perfekt, god och varm mat servert til 50 pers. Varm og så god mat, ikke lett oppgave! Men perfekt utfört. Koselig lokal og topp venlig serviceminded personal. Ska "du" by på fest, dette er stedet!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Morganni

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vi var hos Slippen for å feire svigermors 85-års dag. Bordet var bestilt til kl 17.00. Ved ankomst fikk vi parkere rett ved restauranten (svigermor er avhengig av rullator), og ble møtt på en veldig hyggelig måte av betjeningen.
Maten, en 2 retter etter eget valg var meget god, og frister absolutt til gjentagelse.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Footprints184568
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde både forrett, hovedrett og dessert, en kreativ og magisk opplevelse. Fantastisk mat og flott service. Stort utvalg av viner. Prisene tilsvarer andre gourmetrestauranter. Koselige lokaler ved elva, uteservering om sommeren. Fin beliggenhet, parkering rett i nærheten og rett ved gangbro over til Fredrikstad bryggepromenade. Godt besøkt, smart å bestille bord. Kan absolutt anbefales.

Takk, 681kikkiw
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Etter noen sider opplevelser ga vi Slippen en siste sjanse. Det ble meget positivt og vi er glade vi tik besøket. Jeg tror dett er Fredrikstads beste restaurant om dagen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Bjorn M
Anmeldt 31. desember 2018

Vi bestilte juleribba rett før jul i år. Ribba var veldig sprø, men den var for salt. Fikk ikke spist hele ribba da den var for mye salt.

Takk, Yanti B

Reisende som så på Restaurant Slippen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Slippen? Del dine erfaringer!