TripAdvisor
Fredrikstad
Publiser
Innboks
Søk

“God hovedrett men det andre var dårlig”
Anmeldelse av Restaurant Slippen

Restaurant Slippen
Vurdert som nr. 1 av 128 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Har vært på Slippen flere ganger, i dag skuffet de meg. Vi ble anbefalt tre retters meny. Vi starter med service. Rask levering, men hvorfor tas hvitvinen vekk fra bordet. Burde stå på bordet i en kjøler. Vi starter med jordskokksuppe, grei smak men utseende er vel ikke så bra. Hovedretten som er torsk er perfekt med veldig bra garnityr. Opplevelsen var på vei opp igjen. Desserten var lakris panacotta med is og bær, smaker godt men utseende skuffer. Hvordan det presenteres betyr mye. Lurer på hvorfor det har endret seg så mye fra alle de andre gangene jeg har spist der.

Dato for besøk: august 2019
Takk, TomRoarNilsen

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Veldig smaksrik og god mat. Veldig serviceinnstilt betjening. Super opplevelse på en vanlig fredag

Dato for besøk: august 2019
Takk, jansU2875JS
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Selv om maten smakte godt så dekker ikke det opp for arrogant og utrivelig betjening. Ganske dyr mat, men god. Er ikke sikker på om jeg vil anbefale stedet hvis dette er gjengs

1  Takk, 401kjellr
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Dro hit før å feire 30års dagen min! Får så vidt et smil fra servitøren å ho virker stressa! Æ har på mæ krona førdi 30år e stort. Ikke no hurra. Får da ei servitør såm vet svært lite om menyen å vi føler at ho stresse å vil blir færdi me åss. Æ ender opp me bestille oksekjøtt! Wow før en liten medaljong av en kjøttbitt! Før den va liten å rett å slett kjedelig! De andre virket fornøyd! Bursdagsbarnet va ikke. Så min konklusjon e at slippen e før dyr! Du får før lite mat me mindre du bestille 3 retters. Måtte ta mæ en brødskiv når æ kom hjæm...

Dato for besøk: juni 2019
Takk, chefHej
Anmeldt 12. august 2019

2.august 2019 var vi her sist. Det er like bra opplevelse hver eneste gang. Mat og service, jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Det er bare helt flott - perfekt. Derfor kommer vi tilbake gang på gang.

Takk, Inspiration451249

Reisende som så på Restaurant Slippen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Slippen? Del dine erfaringer!