TripAdvisor

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Prøvde denne restauranten fordi den kom opp som nr 1 i Fredrikstad. Den innfridde!

Jeg tok blåskjell til forrett og dagens fisk etter anbefaling fra kelner som hovedrett. Det var helt nydelig.

Flotte lokaler, nydelig utsikt og gratis elbilparkering like ved.

Prisen på hovedretten var urovekkende billig, 225,-. Er det så billig her i Fredrikstad??

Dato for besøk: september 2019
Takk, 673pers

Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Fiskesuppen var veldig god og hadde høy kvalitet, men det kunne ha litt mer til den prisen. På tross av få gjester til det også lang tid å servere den.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Homrul
Anmeldt 9. september 2019

Skal man invitere venner eller forretnings forbindelser til et hyggelig og godt måltid, enten på dagtid eller kveld, er Slippen stedet.
Her kan man nyte de beste fiskeretter, drikke smakfull god vin og nye utsikten til elva som renner forbi. Et øyeblikk trodde jeg nesten at jeg var i en annen by, med kanaler et sted i syd Europa.
En dag oppdager de som deler ut stjerner og navnet på et dekk merke Slippen i Fredrikstad. For meg er Slippen den beste fiskerestaurant i Norge, og vel så det.
Hvor kommer betjeningen bort til bordet og sie: Jeg ser dere koser der, Jo det skjer på Slippe. Løp å bestill bord nå!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Royh s
Anmeldt 4. september 2019

Her får du alltid det lille ekstra, maten er lekkert anrett og smakene er spennende . Ikke så store porsjoner , men man blir passe mett. Hit går man om man vil ha et spesielt måltid . Sommerstid er det herlig med en fiskesuppe på uteplassen som ligger helt i vannskorpa , men utsikt til bryggepromenaden og båttrafikken .

Dato for besøk: august 2019
Takk, Anneheieren
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Slippen er en restaurant som bærer preg av kvalitet og kjærlighet for sjømat. Maten er god og lokalene er fine. Servitørene var noe uoppmerksomme, så det tok over 20 min før vi fikk menyen.

Minuset med restauranten er prisnivået de har lagt seg på. Noe dyrt i forhold til totalopplevelse (spør du oss). Men allikevel en fin opplevelse.

Anbefales

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 5bj_rnars

Reisende som så på Restaurant Slippen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Slippen? Del dine erfaringer!