“Blåskjell”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Litt skuffende å spise blåskjell hos dere.
Alt for mange knuste skjell i min og sønnen sin servering... + et antall lukkede.
Ubehagelig å plutselig sitte med små biter av knust skall i munn... hvorav man må sitte å spytte ut--- og man heller ikke har en serviett å gjøre det i diskre fordi man har en tøyserviett.

Ellers hyggelig service og de andre ved bordet var veldig fornøyd med maten sin, som bestod av andre retter.

Hilsen belgisk blåskjell spiser.

1  Takk, evelynsJ4559HB

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Veldig positiv opplevelse. Nydelige fiskeretter med bra vinpakke. Det var veldig fullt denne søndagen, men servicen var hyggelig og stort sett fokusert (vi måtte dog etterlyse servering av vin og vann en gang). Stort og åpent lokale, men likevel fint for å føre en rolig samtale rundt bordet.

1  Takk, 591magneb
Anmeldt 5. juli 2020

Vi hadde fem retter med vinpakke, og er veldig fornøyd.
Vi fikk lov til å bruke så lang tid som vi ønsket, fikk utfordret smaks sansene og skulle ønske det var mulig å få noen retter til.
Vi vil fremheve Cevichen som var utrolig bra, og som sammen med vinen gav en 1+1=3 opplevelse for oss.

Eneste vi har å klage på er at restauranten ikke ville dele med hvilke ingredienser det var i sausen til Cevichen - så da må vi tilbake på et nytt besøk.

2  Takk, Forventerservice
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste en fantastisk 5 retters og servicen fra de ansatte var upåklagelig.
Restaurant Slippen anbefales

2  Takk, CathrineN27
Anmeldt 24. juni 2020

Deilig mat og vin. Bra service og hyggelig stemning. En av de bedre fiskerestaurantene i Fredrikstad og omegn. Serverer også kjøttretter. Ligger flott til i sentrum ved Glomma, og er verdt et besøk.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Bente B

Reisende som så på Restaurant Slippen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Slippen? Del dine erfaringer!