“Kvalitetstid med venner. ”
Anmeldelse av Restaurant Slippen

Restaurant Slippen
Vurdert som nr. 3 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Slippen leverer alltid retter av høyeste kvalitet, førsteklasses råvarer og spennende tilbehør. Gourmetmat Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Erling R

Anmeldt 28. juli 2020

Fantastisk god mat og drikke. Bestilte ceviche til forrett, kveite til hovedrett og sjokolademousse til dessert. Anbefales på det sterkeste.
Fullt hus, men god service og hyggelig servitør.
Blir flere besøk der!

Takk, 77mairej
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fra tidligere vet vi at maten på Slippen er topp. Denne gangen skulle vi ha fem retter en, for å feire tantes 70års dag. Det var helt topp og maten smakte fortreffelig. Ved tidligere anledninger har vi noen ganger opplevd litt dårlig service på Slippen, men denne kvelden klaffet alt.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, anettel211
Anmeldt 21. juli 2020

Blir ikke klok på menyer som er vegetariske og kunne vært veganske om kun den ene ingrediensen var utelatt/ erstattet

Takk, 450sylvic
Anmeldt 18. juli 2020

Vi skulle feire bryllupsdag og bestilte bord på Slippen. Det viste seg å være et mistak. Vi ble henvist til et lagerlignende lite rom hvor vi etterhvert ble sittende mutters alene. Hadde hatt det bedre hjemme. Fikk ingen forståelse hos restaurant ledelsen.

3  Takk, Discover257658

Reisende som så på Restaurant Slippen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Slippen? Del dine erfaringer!