“God mat”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2021

Veldig god mat og trivelige lokaler, servicen var noe dårligere, svært få kelnere som ikke fulgte opp gjestene

Takk, Jørn J

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, service og beliggenhet. Flatbrød med smørkrem som serveres først er en opplevelse i seg selv. Makrellen var helt perfekt. Årvåkent og hyggelig personale.

Takk, Wanderer585625
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Var heldig å få bord ganske raskt . Det ble raskt tatt opp bestilling på drikke før vi bestemte oss for mat . Vi bestemte oss for en dagens og en kremet fiskesuppe . Hovedretten var liten men pent presentert . Smakte godt . Den kremerte suppen var tynn og dessverre ganske smakløs. Skjønner at man bør ha en tre retters for å bli mett her . Det mest positive her var brød og smør . Knall godt !

Takk, Passport44064727434
Anmeldt 21. juli 2021

God mat, men tok alt for lang tid å få maten. Barna fikk maten før oss andre så det ble for lenge for barna å sitte ved bordet

Takk, knutfredrikg2021
Anmeldt 16. juli 2021

..før man kan komme in, så blir det "venteværelse", og få man ikke bord så blir du plassert der ute. Bestillte en is i påvente for å muligens få en plass "inne"...så ble det labbert smakløs vanilje suppe med en dø bringebær oppe på, noen uidentifiserbare grønnsaker rund den kjedelige tunge skål som var for varmt til å brukes til is, for kalt til å være vaniljesuppe. Dyrt og enda en gang overdreven pris på labbert servering med stresset personal som skal liksom gjøre alt for mye til for mange gjester til å spare penger. Her leves av gamle rykter....gammel omdømme, men ikke mye mer enn det.

1  Takk, patlS4185KX

Reisende som så på Restaurant Slippen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Slippen? Del dine erfaringer!