“Beste kveitemåltid”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Bestilte dagens blåskjellsuppe som forrett, og den var nydelig og smaksrik. Deilig brød til.
Kveite til hovedrett, med en saus som holder svært høy standard. Beste fiskehovedrett på svært lenge

Takk, 326janneh

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dette var helt topp! Maten, atmosfæren og serveringen. Vi spiste en meny som så delikat ut og smakte himmelsk. Hovedretten var rosastekt indrefilet av kalv, forretten var ceviche, en veldig spesiell smak! Utsøkt! Vinene, som var valgt av kelneren , var midt i blinken! Kelneren var veldig oppmerksom og skapte en fin atmosfære uten å forstyrre. Her kommer vi helt sikkert tilbake.

Takk, BAARDSETH
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Dette var mitt andre besøk nå i sommerukene og jeg hadde bestemt meg for å avvente dette besøket før jeg skrev noe.
Første besøk var sen lunsj/tidlig middag og plass ute , denne gang middag 19.30.
Begge ganger med fisk. Den gang Brosme og nå «Dagens fangst» som var pannestekt Uer.
Begge ganger aldeles nydelige komposisjoner med mange herlige smakskombinasjoner, og ikke minst synsinntrykket fra tallerkenen.
Jeg valgte en Barbera d’Alba Anselmio 2019 til fisken, til tross for vår Bulgarske kelner ville ha oss på hvitt eller rosa.
Perfekt vin til denne fisken og en fornuftig pris på 810,- (Vinmonopolet kr269,-)
Avsluttet det hele med en sjokoladedessert (must).
Hva gjør at det blir 4 og ikke 5? Jo, det er det enkle faktum at det ikke er kontroll på serveringen. De kommer til bordet med retter tilhørende andre bord.
Kjøkkenet står til 5+, men det øvrige trekker ned til en 4
Jeg elsker dette stedet, og jeg kommer igjen og igjen og……

Takk, SveBra
Anmeldt 27. juli 2021

Veldig god mat og trivelige lokaler, servicen var noe dårligere, svært få kelnere som ikke fulgte opp gjestene

Takk, Jørn J
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, service og beliggenhet. Flatbrød med smørkrem som serveres først er en opplevelse i seg selv. Makrellen var helt perfekt. Årvåkent og hyggelig personale.

Takk, Wanderer585625

Reisende som så på Restaurant Slippen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Restaurant Slippen? Del dine erfaringer!