“Deilig mat”

Vurdert som nr. 27 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte buffet, og det var veldig god mat. Mye å velge mellom. Hyggelig atmosfære i restauranten.

Takk, katrinek2412

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var tre jenter som spiste her denne kvelden. Vi fikk en blid og effektiv servitør. Maten er helt ok, med greie priser. Rekechips til forrett med sweet chillisaus dip, bare elsker disse rekechipsene. Du må prøve dem om du ikke har gjort det. Kinesisk te på kanne nok til tre små kopper, veldig god. En koselig kveld med vindusplass.
En oppfordring til restauranten bytte ut stolene, da de er veldig slitt og vond å sitte på.. måtte ha to puter fra sofa’n i ryggen for å sitte noenlunde ok.

Takk, Lisunn
Anmeldt 2. oktober 2018

Fint sted og veldig god mat.Forskjellig mat typer og en rett som er meget populær er nok mongolsk. Spis så mye du vill for ca 280,- anbefales

Takk, 544olsen
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var innom en søndag kveld for middag. Pen restaurant med hyggelig betjening. Selve maten var helt grei, dvs ok på smak - men ikke noen wow-faktor.

Takk, Aorta67
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Maten er god, kjempe flott tilbud med buffé, de ansatte er kjempe koselige, kjempe fint på innsiden, absolutt barnevennlig og alt i alt flott restaurant!

Takk, Martin011404

Reisende som så på Chang Cheng Restaurant, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Chang Cheng Restaurant? Del dine erfaringer!