“Sjarmerende sted med god mat!”
Anmeldelse av Hankøsund Restaurant

Hankøsund Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Lokalene og tilstøtende områder er innredet som en kul beach club. Her finner du kule farger, palmer, strandstoler; og nærmere vannet enn dette kommer du ikke uten å bade. Stedet ligger nemlig kloss inntil gjestehavna. Man kan sitte inne eller ute, men ute er det ikke mulig å bestille bord.

Er man heldig og får bord ute, og sola er på plass, er det absolutt et sted å trives en sommerdag.

Menyen er ikke veldig omfangsrik, men variert og man finner akkurat de rettene man trenger på et sted som dette. Vi har prøvd både burger og chile con carne, begge deler var veldig smakfult.

Betjeningen er veldig imøtekommende og vennlig, men mangler nok litt erfaring. Det gjør nok at servicen var litt haltende, men det tar de stort sett igjen på sjarmen.

1  Takk, ErikfraOslo

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

På båttur søkte vi le for vinden i Hankøsundet. Hadde ikke bestilt bord og det var i utgangspunktet fullt på restauranten. Ble enig med personalet om at vi skulle komme kl 19, og se hva de fikk til. Det var helt fullt, og det er supert for restauranten. Bestilte cheeseburger og tok med oss i båten, og koste med med et glass mens i vi ventet på maten. Burgeren var knallgod og servicen helt topp. Dere er kjempeflinke

2  Takk, Lfellungstad
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Blåskjell som hovedrettsterkt vanedannende Bra service !!
Vi kommer tilbake bare for en vending med blåskjell til.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, henkv518
Anmeldt 23. juli 2019

God, solid mat i deilige omgivelser. Stedet innbyr til sommer og sol, og man sitter omtrent ute i Hankøsundet og spiser. Passer for folk i alle aldre, og et "must" å være innom en gang eller tre på sommeren!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Bente B
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet og morsomt interiør. Vi spiste burger, ceviche, chili con carne og fisk. Alt smakte bra. God service og OK drinker. Drinkene ble nok litt bedre enn de egentlig smakte pga artige glass :)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, NinaA926

Reisende som så på Hankøsund Restaurant, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Hankøsund Restaurant? Del dine erfaringer!