“Fantastisk sted!”
Anmeldelse av Hankøsund Restaurant

Hankøsund Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 10. juli 2021

Elsker Hankesund restaurant for atmosfæren og den gode maten/servicen! At man kan ditt med båt og bil er supert.

1  Takk, H6689JCmt

Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig morsomt sted med en følelse av Miami. Beste burgere vi har spist på lenge. Utmerket service. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 952karina
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Mer frityr enn potet. Frityren er ikke en mikrobølgeovn, ikke dypp den flere ganger. Ellers fin havn.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, andreasn41
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Kjente ikke til denne men du verden for et tøft sted! Middag 25cm fra bryggekanten og DET er ganske fantastisk i ettermiddagssola Nabobordet hoppet i båten på 2 skritt da de var klare. Hyggelige folk, rask service og avslappet atmosfære. Ingen slipstvang her. Maten var fantastisk (saftig cheeseburger med skikkelig sprø og tykke fries, chili con carne som ble litt pimpa på styrken). Kjør innom!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, RexRodney
Anmeldt 29. juli 2020

For et sted og for noen retter, servicen er også helt super. Her blir vi sett og ikke glemt. Vi spiste blåskjell med pommesfrites og softis bonansa. Blåskjellene var helt fantastiske.
Vi ble møtt med hyggelig velkommen, vist til bordet vi hadde bestilt, her måtte vi bestille bord, for her er det fullt og det gjør hele stemningen. Morsomt interiør og morsomt på utsiden, litt sydenstemning og med den utsikten kan det ikke bli bedre.

Servitøren fulgte opp hele tiden og i disse koronatider, var hygiene ivaretatt veldig bra, selv så travelt det var.

Maten var fantastisk og desserten er en artig måte å servere på. Supert!

2  Takk, Reiseglad58

Reisende som så på Hankøsund Restaurant, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Hankøsund Restaurant? Del dine erfaringer!