“Peppes hentepizza”
Anmeldelse av Peppes Pizza - STENGT

Peppes Pizza
Anmeldt 21. september 2020

Dårlig service. Skulle hente pizza og ble stående 15 minutter i kø blant alle andre gjester på restauranten som skulle bestille, hadde fått feil regning etc. En servitør gråt etter diskusjoner med sjefen som tydeligvis var lite løsningsorientert. Noen i køen valgte å gå igjen. Når jeg endelig fikk pizza var den kald, samtidig var den helt svidd i skorpen på ene siden, men det oppdaget jeg dessverre ikke før jeg var hjemme igjen. Her er det store forbedringspotensialer. Servicen ovenfor de kundene som hadde fått feil regning var også svært nedlatende fra leder etter hva jeg observerte.

Dato for besøk: september 2020
Takk, larsbG3769IB

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Lenge å vente på maten, servitør gjør så godt han kan, men underbemannet restaurant. Ikke godt nok, Peppes Pizza må skjerpe seg skal de overleve frem over. God pizza.

2  Takk, Reiseknut
Anmeldt 23. mars 2020

Peppes fredrikstad tenkte det var smart å levere gratis pizza hjem i disse corona tider noe som i seg selv er hyggelig, men når det tar 5 timer før maten kommer uten noe som helst varsel så synes jeg dette er svært uprofesjonelt og egoistisk. Resturangen har fått veldig mange dårlige anmeldelser å det ser ikke ut til at de prøver å forbedre seg. Ellers pleier pizzaen demmes å være veldig god når den ikke har blitt overstekt!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 764mathiash
Anmeldt 4. desember 2019

Peppes telefonsvarer And... la rett å slett på før vi var ferdige med samtalen. Prøvde å bestille pizza før vi kom på restauranten for å spare tid. Takk for elendig service på telefonen. Beklager Peppe Fredrikstad at det går ut over dere.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, V2040RIthomasa
Anmeldt 7. november 2019

Vi bestilte en Half and Half variant via nett fra hotellet rett over gaten. Gikk ned for å hente den og møtte på et personale hvor en var stresset, så ut til å gjøre alt der og to andre som nærmest hang bak disken, eller gikk litt rundt omkring.

Det lot til at det ikke var orden på noe som helst og det lot til at de hadde ulikt ansvarsområde, kun en som står på og gjør tilsynelatende alt, restauranten var knapt halvfull.

Vi fikk feil pizza og gikk da tilbake igjen, ble deretter bedt om å vente på en ny ca 15 min, dette uten å foreslå den minste kompensasjon. Da vi kom opp på rommet med pizza nr 2 (sjekket at den var riktig før vi gikk) så viste det seg at den kun var stekt på toppen, bunnen var så og si kun klissete deig.

Turen gikk ned igjen hvor vi sa at vi ønsket refusjon, det visste de ikke hvordan man gjorde så vi fikk e-post adressen til sjefen. Vi sendte mail og måtte da purre etter en uke, da kom svar om at vi kunne få en gratis pizza i Fredrikstad, ny mail fra oss om at vi ikke bor der og spurte om vi kunne få i Oslo. Flere dager gikk og svaret var at en gratis pizza ble lagt på telefonnr. ikke noe annen kompensasjon.

En lang vei å gå for å si det mildt

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, EmanuelDesperados73