“En «skjult» perle”
Anmeldelse av Seilerkroa

Seilerkroa
Vurdert som nr. 83 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

NB- ikke si dette til noen, så det ikke blir for mange her . Dette er en «skjult» perle på en helt fantastisk øy, litt sim Mallorca, som har hatt dårlig rykte, men det er en grunn til dens popularitet. Husk dette er en kro ikke en gourmet restaurant, maten er imidlertid meget god, spiste Lammeskank som dagens rett, ig herlig Tiramisu til dessert. Koselige og serviceminede servitører. Stille og rolig sted. Vi kommer tilbake.

1  Takk, jonrO8866CF

Anmeldt 10. juli 2021

Var på dagstur til Hankø nylig og gledet oss til å besøke Seilerkroa for et glass og en matbit etter strandopphold. Vi fikk beskjed om at det ikke var mulighet for å ta seg et glass etter ankomst med båt selv om det var mange ledige plasser på uteserveringen. Personen som tok oss imot snakket nedlatende til oss og fikk oss til å virke dumme som ba om et glass uten å ha booket noe bord. Vi hadde ikke trengt mer enn et leskende glass før vi kunne flyttet oss. Ved selv å ha jobbet i servicebransjen, synes jeg det er rart at et serveringssted ikke vil ta imot betalingsvillige kunder, og heller er frekke i stedet for å ønske å tjene penger.

1  Takk, lisemarih2021
Anmeldt 4. juli 2021

Vi ble møtt i døren av en mannlig dørvakt som ikke likte kunder. Vi spurte om vi kunne få kjøpe et glass før vi gikk opp til hotellet, men det var helt umulig uten bestilt bord, tross det var 30 ledige plasser rundt oss. Vi kunne egentlig glemme middag samme kveld der også, sa han, med mindre vi fikk hotellet til å ringe ned og bestille et bord så sent som mulig. Det gikk uansett i vansken pga av et strømbrudd og betalingssystemene som ikke virket. Jeg forelso betaling med kontanter men det skulle de ha seg frabedt. Altså et trivelig sted!

1  Takk, Restaurantvant
Anmeldt 31. mai 2021

Styr unna og bruk pengen dine et annet sted. Eieren her er kjent for å behandle sine ansatte veldig dårlig. Overraskende nok behandler han gjestene sine like dårlig.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Eva-Linn K
Anmeldt 31. august 2020

Fantastsik sensommerdag med potensiale for en flott lunsjopplevelse på Hankø. Det ble desverre med potensiale. Vi kom releativt sent til lunsj, så det var ikke fullt med gjester. Likevel var personalet i stor grad fraværende og service var på et minimumnivå. Maten som ble servert var i beste fall litt under midt på treet og blåskjellene var så godt som uspiselig. De var helt kalde, tørre og veldig små - de var helt tydelig ikke nylig tilberedt. Vi koste oss i solen ved vannkanten, men maten sto på ingen måte i stil til omgivelsene. Et så idyllisk sted med den beliggenheten Seilerkroa har, fortjener et bedre kjøkken.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Pingo_en

Reisende som så på Seilerkroa, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Seilerkroa? Del dine erfaringer!