“Stedet innfrir! 🤩👌”

Seilerkroa
Vurdert som nr. 84 av 112 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 24. juli 2022

Det her var så bra!!
Så hyggelig velkomst, og vist til bordet av en blid servitør. Vi spiste tre retters middag med scampi til forrett. De ble servert med krispige og gode grønnsaker. Jeg blir så glad hver gang skikkelige grønnsaker kommer på bordet. Min bedre halvdel tok fiskesuppen. En stor porsjon med herlig suppe hvor det bugnet av masse forskjellige fiskebiter, blåskjell og en sjøkreps. Jeg spiste kalv entrecote med igjen masse gode grønnsaker og rødvinsglace. Laget på skikkelig kraft. Lykke!
Creme brulé til dessert som også var knall! Sprøtt lokk og nydelig konsistens på selve puddingen. Ser at stedet får endel dårlige tilbakemeldinger, men det er der ingen grunn til! God skikkelig mat, store porsjoner og blide ansatte.
Kokken kom også ut og var særdeles imøtekommende for våre ønsker.
Vi kommer garantert tilbake.

Takk, HanneGi80
Alexander F, Eier på Seilerkroa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2022

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Bringer dette videre til våre medarbeidere.

Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Helt elendig mat! Servitørene gjør alt de kan, men det som blir levert fra kjøkken er helt krise. Fikk servert fiskesuppe, men den var et eller annet med curry som lignet mer på vann i konsistens. Kostet 289,-. Ingenting som minnet om fiskesuppe. Forsøkte «Fish & Chips». Var et stykke fisk dyppet i frityr sammen med noe friterte potetstrimler fra pose. Eneste tilbehør var litt remulade (også fra pose!). Det var alt! Ingen ertepuré eller en liten sitronbit for å presse over. Helt elendig til 245,- Styr unna!!!!

Takk, knuthelgek

Hei og takk for tilbakemelding. Vi har tatt dette til etterretning og justert råvarer slik at rettene bedres.

Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Bestilte fiske- og skalldyrsuppe. Det smakte vann med karrismak. Det går ikke an å servere sånt. Helt forferdelig. Sendte suppa i retur og bestilte i steden fish & chips. Det var heller ingen opplevelse. Gatekjøkken mat. Fish & chips ble server med kun remulade. Styr unna denne plassen!!

Takk, siriannem2017

Hei og takk for tilbakemelding. Vi har tatt dette til etterretning og justert råvarer og tatt det med de involverte slik at produktet forbedres.

Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Som alltid - en herlig atmosfære! Deilig mat - og drikke!! Laksen med kapers = utrolig god + Cæsar salat og gluten - og melkefri beefburger - super:)

Takk, 997carineh
Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Først og fremst: Elendig service. Vi ble glemt bort. Etter å ha mast etter vår mat i over en time, - som var Skagentoast, fikk vi en tørr loffskive med litt skagenrøre på. Jada, det var en forrett, men så lite delikat og lite godt. Prisen var 215.-😂 Never again. Anbefales IKKE.

Takk, Seaside04866261336

Reisende som så på Seilerkroa, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Seilerkroa? Del dine erfaringer!