“Hjemmekoselig”

Vurdert som nr. 20 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Beskrivelse: Café Magenta holder en miljøvennlig driftsprofil og ler lokalisert i historiske Gamlebyen i Fredrikstad. Café Magenta tilbyr levende musikk 100+ kvelder året gjennom, hver onsdag og fredag. Ta gjerne kontakt med oss for catering, utleie eller private arrangement.
Anmeldt 11. desember 2018

Det er et av de bedre spisestedene i Gamlebyen for en god lunsj. Her er det småretter, suppe og hjemmelbakt brød. Og kake får du også. Gode naturlige drikker.

Takk, LisbethD42
Merethe M, Leder  på Café Magenta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2019

Takk for hyggelig anmeldelse, Lisbeth!

Anmeldt 5. september 2018

Det er en artig cafe hvor ingen møbler er like, gulvet er skjeft og det henger kunst på veggene av forskjellige lokale kunstnere. Deilige nystekte vafler og god mat. De har også forskjellig musikk arrangementer.

1  Takk, Unn-Kristin A

Takk for besøket, Unn-Kristin og takk for at du tok deg tid til å skrive en hyggelig anmeldelse!

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Under månefestivalen var vi her og spiste. Køen tok litt tid, men jentene bak disken blid og hyggelig. Maten kom utrolig fort, til at stedet var ganske så fullt. Man må gå til baren for å bestille, de kommer ikke til bordet.
Minus det er bare en stor toalett, så her kunne køen bli lang.
Det var konsert på stedet senere på kveld/ natta, prøvde å kjøpe bill. Det var fullt, fikk beskjed om at det skulle legges ut fler, men vi klarte ikke å få billett.
Men likevel en flott kveld Magenta.

Takk, Lisunn
Merethe M, Leder  på Café Magenta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lisunn! Inne har vi ett toalett, men på området er det 6 tilgjengelige toaletter - vi skal informere gjestene våre bedre fra nå av. Neste år vil det være flere billetter til salgs - håper du får mulighet til å være her da :)

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Det ble en familielunch med store og små. Rekesalat og Gulasjsuppe smakte, men i disse solrike dager manglr mye skygge. De fleste bord i solsteken skremmer nok mange gjester.
Mat bestilles inne med bordnummer og maten kom raskt med smilende betjening.

Takk, SveBra

Takk for hyggelig tilbakemelding, safetyguide. Det blir flere parasoller i solen i år, og forhåpentligvis får vi en bedre temperert sommer i 2019. Velkommen tilbake!

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Cafe magenta byr på god kake og cafe. Lunsj har vi ikke prøvd der enda.
Det er hyggelig betjening, og du får maten raskt. Lokalisasjonen er hyggelig i Gamlebyen ned mot vannet. Rett og slett et trivelig sted.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, mroeijen

Tusen takk for hyggelig anmeldelse, neste gang håper vi dere har tid til en lunsj :) Velkommen tilbake!

Reisende som så på Café Magenta, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Café Magenta? Del dine erfaringer!