“Koselig kafé ”

Vurdert som nr. 22 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Beskrivelse: Café Magenta holder en miljøvennlig driftsprofil og ler lokalisert i historiske Gamlebyen i Fredrikstad. Café Magenta tilbyr levende musikk 100+ kvelder året gjennom, hver onsdag og fredag. Ta gjerne kontakt med oss for catering, utleie eller private arrangement.
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Koselig kafé med helt ok meny. Porsjonene er grei størrelse og beliggenheten er bra. Hadde de hatt litt mer på menyen hadde de fått full score av meg.

Takk, kimmern28
merethem2018, Daglig leder på Café Magenta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2020

Tusen takk for tilbakemelding! Vi tar det med oss i vårt videre arbeid :)

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Koselig sted, med enkel men god mat. Vi satt ved kanonene og så ut over elven, veldig hyggelig. Litt kjedelig at man ikke kan bestille ved bordet, men servicen var relativt rask.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, veronicao448

Tusen takk for besøket :) Hyggelig at dere fant veien til kanonplatået, det er et nydelig sted å sitte på sommeren.

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

God fish and chips! Hyggelig betjening og god service, hyggelig uteservering i historiske omgivelser.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, eline_ny

Tusen takk for hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake :)

Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Vi spiser ganske ofte med venner på Magenta, og har smakt det meste på menyen. Maten er alltid god og miljøet er koselig.
Stedet er fint for både kafébesøk, lunsj og middag. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, arildth
merethem2018, Markedsføring på Café Magenta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Tusen takk, Arild :)

Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Bunnen var antageligvis brent og kaka smakte pyton. Bomkjøp siden vi måtte med ferga. Vi kjøpte kakene for å spise dem ute siden vi hadde med hund. Dato 25.1.20

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 946erikt
Merethe M, Leder  på Café Magenta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2020

Hei, og takk for tilbakemelding Beklager at du fikk en kake som ikke holdt mål. Håper ellers at opplevelsen var god. Vi ønsker alltid tilbakemelding fra våre gjester. Kom gjerne tilbake igjen, så skal dere få hvert deres stykke av våre ellers veldig gode kaker og vafler

Reisende som så på Café Magenta, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Café Magenta? Del dine erfaringer!