“Klønete bestillingsrutine”

Vurdert som nr. 22 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Kjøkken: Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Beskrivelse: Café Magenta holder en miljøvennlig driftsprofil og ler lokalisert i historiske Gamlebyen i Fredrikstad. Café Magenta tilbyr levende musikk 100+ kvelder året gjennom, hver onsdag og fredag. Ta gjerne kontakt med oss for catering, utleie eller private arrangement.
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Veldig kjedelig å måtte stå i kø for å bestille mat og drikke selv om vi hadde reservert bord.
Det dro ned opplevelsen av lunchen.
Smittevernsmessig opplevde vi dette som unødvendig, da bestillinger enkelt kan ordnes med QR kode ved bordet

Takk, 111monas
Merethe M, Daglig leder på Café Magenta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2022

Tusen takk for tilbakemelding! Vi bruker det aktivt for å forbedre oss. Hvis du kommer tilbake i sommer skal problemet være løst. Velkommen :)

Anmeldt 31. juli 2021

Når en familie med små barn må vente i over 1 time for å få servert en lett lunsj da blir det dårlig stemning. Dette burde betjeningen ha informert om slik at man kan finne en annet sted. Ingen av oss var interessert i å sitte ute i den grusen i 2 timer en lørdag i ferien.

2  Takk, MorganF305

Hei Morgan! Vi beklager så mye den dårlige opplevelsen. Heldigvis skjer dette sjelden, men denne dagen var den travleste dagen hele sommeren. Ikke bra for dere og ikke bra for oss med ventetid. Jeg håper dere vil komme hit igjen og få den gode Magenta-følelsen. Varm hilsen fra hele Magenta-gjengen :)

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Treg servering. Nesten en time på å få en club sandwich. Fikk den etter å ha purret. Flere gjester fikk sen servering. Ødela totalopplevelse. Fikk ikke tid til å gå innom andre ting i Gamlebyen i Fredrikstad.

Takk, Harald Magne G

Hei Harald, takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Vi er veldig lei oss for dårlig opplevelse og avslutter alltid dagen med å ta med oss alt som har gått bra og mindre bra. Vi håper du gir oss en ny sjanse og kommer tilbake. Velkommen!

Anmeldt 26. desember 2020 via mobile enheter

Vi var ett par med hund. Vi kunne sitte i den innerste stua med hund, og dette syntes vi var perfekt service.
Måtte stå i kø for å bestille mat, NB husk bord nummeret ditt. Vi ble servert glass rødvin ved bordet, brusen tok vi selv.
Vi fikk servert nydelig gulasjsuppe og godt brød til. Anbefales
En perfekt førjuls lunsj, denne flotte dagen i Gamlebyen.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Unnlis
Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Forferdelig betjening...har gitt dette stedet flere sjanser siden jeg bor i nærheten men blir skuffet hver eneste gang. Alt for lang ventetid...ikke bare i køen i kassa men også å få mat og drikke etterpå. I går tok jeg med min far fra legebesøk på en kaffe og vaffel og selv om det var veldig tomt på Magenta så ventet vi en halvtime for å få to kopp kaffe og en vaffel. Jeg gikk inn for å se hva som skjer og får denne forklaringen; Vi har glemt dere, skal jeg lage bestillingen på nytt eller vil du ha pengene tilbake. Pengene tilbake...og kommer ikke hit mer! Får dessverre ikke halvtimen min tilbake. Skjerpings Magenta...dette er får dårlig og noe som skjer litt for ofte hos dere. Ha litt mer respekt for gjestene deres.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, DidiNapolitano
merethem2018, Daglig leder på Café Magenta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2020

Hei DidiNapolitano, vi er lei oss for at du har hatt dårlig opplevelse hos oss. Vi setter stor pris på gjestene våre og ser fram til å møte alle hver eneste dag. Dessverre kan feil skje, og du har vært ekstra uheldig. Dersom du velger å komme tilbake spanderer vi gjerne kaffe og vaffel på deg og din far. Alt godt <3 Med vennlig hilsen oss på Magenta

Reisende som så på Café Magenta, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Café Magenta? Del dine erfaringer!