“Koselig uteservering!”

Vurdert som nr. 20 av 110 Restauranter i Fredrikstad
Prisklasse: kr 50 - kr 225
Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Beskrivelse: Café Magenta holder en miljøvennlig driftsprofil og ler lokalisert i historiske Gamlebyen i Fredrikstad. Café Magenta tilbyr levende musikk 100+ kvelder året gjennom, hver onsdag og fredag. Ta gjerne kontakt med oss for catering, utleie eller private arrangement.
Anmeldt 8. juni 2023

Idyllisk sted å nyte en god matbit. Nydelig mat, verdens beste fish&chips! Koselig uteområde. God service og helt greie priser. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Espen C

Anmeldt 11. august 2022 via mobile enheter

Mine foreldre, mine barn og jeg hadde avtalt å kose oss med kaffe og kake på Cafe Magenta. Det var endel folk der slik at vi måtte lete etter et bord. Vi fant et bord der det sto litt kopper og kar etter de forrige gjestene. Min far spurte serveringspersonalet om bordet skulle bli ledig. Da ble han parkert med en svært sur kommentar: " ja bordet blir ledig men gi meg fem minutter æ!!!" Vi sa ifra at vi ikke ville mase. Det var kun et vennlig spørsmål. Da fikk vi den samme kommentaren.
Tilbake sto vi flaue og følte at vi hadde vært i veien for damen som var på jobb.
Vi gikk til nabocafeen og hadde en hyggelig stund der.

Jeg kan forstå at dagen var stressende. Men det er unødvendig å snakke til andre mennesker på den måten. Det blir en stund til vi går på Magenta igjen.

Dato for besøk: august 2022
Takk, 931cecilied
Merethe M, Daglig leder på Café Magenta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2022

Hei Cecilie, tilbakemeldingen din er tatt opp internt, det er klart at gjestene våre skal føle seg velkomne uansett hvor travelt det er. Takk for at du tok deg tid til tilbakemelding, det setter vi pris på. Velkommen tilbake til en hyggelig opplevelse ved senere anledning!

Anmeldt 12. juli 2022

Trivelig uteservering midt i "galleri-området" i Gamlebyen i Fredrikstad. Enkel servering, men rekesmørbrød og en øl i solen smakte godt.

Dato for besøk: juli 2022
1  Takk, Runar N

Takk for trivelig anmeldelse!

Anmeldt 29. april 2022 via mobile enheter

Koselig lokale med mat. Har spist lunsj her flere ganger. Har hyggelige arrangementer. Absolutt verd et besøk eller fler.

Dato for besøk: mars 2022
Takk, Malteo75

Takk skal du ha, Malteo75 :)

Anmeldt 3. april 2022

Igår lørdag dro jeg og veninnen min på lunch og vin på Magenta, og det ble en helt fantastisk dag, mye takket være servitøren Camilla! Da hun hørte att vi feiret mine 50 år, kom hun straks med et glass prosecco til oss! Vi spiste rekesalat som var stappfull av reker og var veldig god, og drakk hvitvin som kom i vinkjøler. Jevnlig kom hun til bordet for å høre om alt var bra, og pratet med oss, noe som var veldig hyggelig. Etterhvert overrasket hun og en annen servitør oss med kaffe og kake med frusere, mens de sang bursdagssangen, som flere i lokalet ble med å synge på, stor stas!! Som ikke det var nok, kom hun senere med enda ett glass vin til oss, og vi var helt overveldet av den hyggelige behandlingen vi fikk! Vi koste oss utrolig mye på Magenta i flere timer denne dagen, og det ble ett besøk og en fin feiring jeg kommer til å tenke på lenge. Vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: april 2022
Takk, TrineC123

Så hyggelig at dere fikk noen fine timer på Cafe Magenta! Velkommen tilbake :)

Reisende som så på Café Magenta, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Café Magenta? Del dine erfaringer!