“Ikke lenger «Byens beste pizza»...”
Anmeldelse av Pizzanini

Pizzanini
Vurdert som nr. 41 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Fredrikstads første, beste og største pizzarestaurant. Vi gjør alt for at du skal trives i våre nye lokaler i Nygaardsgata 23a.
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Pizzanini har tapt seg, etter at de flytta. Har vært der noen ganger, like skuffa hver gang. Tørr og smakløs.. ( Blegen). Symd. De hadde byens beste pizza i « ale år». Ellers så er det en koselig sted..!

Takk, Culture50014334502

Anmeldt 31. oktober 2018

meget god pitzza men personallet som tidligere fulgte opp meget bra gamle stedet ble bare dårligere å dårligere på det nye stedet så man kan si det slikk har du lyst på god pitzza og ok sted (sommeren toppen utte plass) og god tid å tolmodighet er det greit selv om innredningen kunne vært bedre med eks.flere skjermede steder så mann slipper sitte på åpen plass på gulvet greit på kaffeteria men ikke på resturang har lese skrive vansker beklager eventuele skrive feil mvh.dm

Takk, David M
Anmeldt 2. oktober 2018

Helt uten konkurranse. Alltid god mat. Hurtig servering og godt øl.
Blegens anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Johs K
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Pizzaen er kjempe god, men likevel er det noen ganger jeg har måttet vente utrolig lenge - og pizzaen har vært helt kølsvart (altså brent) under

Takk, Martin011404
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Dette stedet har vært der siden jeg kan huske og pizzaen er god og stedet er veldig familievennlig. Hyggelig stemning er det også. Dette er ett sted jeg ville dratt med familien eller en større gjeng som ikke gidder å betale store summer for pizzaen. Vil kanskje si at det er litt kjedelig mat der. Mer andre steder jeg heller ville anbefalt for en bedre pizza-opplevelse, men absolutt ikke et dårlig sted. Du får virkelig det du betaler for.

Er alltid hyggelig betjening, som ofte snakker til deg som en venn. Absolutt veldig hyggelig sted, som sagt. Veldig greit å dra dit for kun drikke og dessert også. Men vær forberedt på at du bør være minst to personer for å spise ett stykke med Oreokake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 431minal

Reisende som så på Pizzanini, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Pizzanini? Del dine erfaringer!