“Hva skjedde?”
Anmeldelse av Pizzanini

Pizzanini
Vurdert som nr. 41 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Fredrikstads første, beste og største pizzarestaurant. Vi gjør alt for at du skal trives i våre nye lokaler i Nygaardsgata 23a.
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Mistet Pizzanini grepet? 30-12 feiret vi dobbel bryllupsdag med venner på Pizzanini, men gjør det ikke en gang til. Hør barer: Vi ble tilvist bord av hyggelig servitør, men vi ba om å få bestille drikke når hele selskapet var på plass. Ett minutt seinere kom en annen kelner og vil ha drikkebestillingene. Når mat og drikke kom til bordet, forklarte kelneren at den ene var glutenfri, men ikke den vi hadde bestilt. Det viste seg likevel at bestillingen var korrekt, det var kelneren som ikke visste hviken pizza som var glutenfri. En i selskapet fikk liten pizza etter egentlig å h bestilt medium. Bestilling på en ekstra drikke ble aldri effektuert; vi måtte selv etterlyse den. Vi ba om en kopp kaffe til hver, pluss dessertmenyen. Det ble levert så seint, etter en purring, at en dessertbestilling tok vi ikke sjansen på. Underveis i måltidet observerte jeg at nabobordet også ble offer for feilleveranser av liten/ medium pizza. To betalingsmaskiner ble liggende i gjen på bordet, mens gjestene ventet på å avslutte transaksjonene. Kelnerne var da i sving andre steder i lokalet. I det ene tilfellet tok en av gjestene med seg maskinen og oppsøkte personalet. En gjest lette etter personalet da han ville betale. Akkurat da satt en av kelnerne ved bordet til noen kjente (?) gjester og telte og fordelte penger. Ingen av kelnerne virket særlig stressede, de var vennlige og til dels spøkefulle med gjestene, og det var heller ikke spesielt fullt i lokalet. Men det var INGEN kontroll med hva som foregikk. Selv kunne vi reist oss og forlatt stedet uten at noen hadde fått det med seg; jmfr gjesten som selv gikk rundt for å finne en mulighet til å gjøre opp for seg. Dette var det dårligste restaurantbesøket jeg har hatt til nå i Fredrikstad, og jeg trodde ikke slikt var mulig lenger.

Takk, h_kons642

Anmeldt 16. november 2018

Turen hit tar man når man har lyst på en god pizza. Da er blegen absolutt en favoritt. Den bør prøves

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 544olsen
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Pizzanini har tapt seg, etter at de flytta. Har vært der noen ganger, like skuffa hver gang. Tørr og smakløs.. ( Blegen). Symd. De hadde byens beste pizza i « ale år». Ellers så er det en koselig sted..!

Takk, Culture50014334502
Anmeldt 31. oktober 2018

meget god pitzza men personallet som tidligere fulgte opp meget bra gamle stedet ble bare dårligere å dårligere på det nye stedet så man kan si det slikk har du lyst på god pitzza og ok sted (sommeren toppen utte plass) og god tid å tolmodighet er det greit selv om innredningen kunne vært bedre med eks.flere skjermede steder så mann slipper sitte på åpen plass på gulvet greit på kaffeteria men ikke på resturang har lese skrive vansker beklager eventuele skrive feil mvh.dm

Takk, David M
Anmeldt 2. oktober 2018

Helt uten konkurranse. Alltid god mat. Hurtig servering og godt øl.
Blegens anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Johs K

Reisende som så på Pizzanini, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Pizzanini? Del dine erfaringer!