“Amerikansk pizza”

Vurdert som nr. 35 av 128 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Jeg trodde en pizzarestaurant med et italienskklingende navn ville servere italiensk pizza, men den gang ei. Pizzaen så kjedelig ut med mye deig, men heldigvis tok jeg torsken som smakte veldig bra. Litt høy pris riktignok. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Homrul

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

God pizza med mye fyll. Nr. 4 anbefales. Hyggelig betjening (Idris?) og god service. Rimelig rask levering. Nydelig «sommerkveld»

Dato for besøk: august 2019
Takk, 401kjellr
Anmeldt 19. august 2019

Var her med døtrene mine for å spise middag. Vi bestilte tacosalat og to pizzaer. Vi ventet nesten en time før tacosalaten kom. Kommentaren til min datter sier alt. "Det er samme tacosaus som på rema 1000" Ikke imponert. Så måtte vi vente litt igjen. Når datteren min for lengst var ferdig med sim mat kom pizzaene. I beste fall en middels pizza. Finnes mange andre steder i Fredrikstad som har mye bedre pizza en dette. Hadde håpet at noe var blitt bedre siden mitt forrige besøk for 5 år siden. Men det hadde det ikke. tvert i mot. Pluss for belligenhet.

Takk, Gigantab2011
Anmeldt 26. juli 2019

Dette var dårlig. Jeg forstår at når det er Tall Ships og folksomt men jeg mistet all sympati ganske fort. Først kom det to drinker, hvor den ene var alkoholfri, og personalet visste ikke hvilken som var med eller uten alkohol. Deretter kom maten og jeg hørte den ene servitøren si 'jeg vet ikke hva slags pizza dette er' og så ga hun den til en annen servitør som begynte å spørre om hvem som hadde bestilt en medium pizza. Så viste det seg at dem hadde bommet på bestillingen vår, så vi måtte bestille enda en pizza på nytt, som da ikke kom før vi dro en time etterpå. På et punkt kom også servitøren opp med en runde øl og sa tydelig at han ikke visste hvor mange øl vi hadde bestilt så han 'tok bare med noen'.

Selve pizzaen var helt middels, drinkene var ikke gode, og vi følte oss mer til bry enn velkomne.

Dette var den verste opplevelsen jeg har hatt på et spisested, og jeg føler at jeg har gjort noe veldig galt ved å bruke penger på et sted som gjør en såpass dårlig innsats.

Takk, Kristianmelby
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Under en travel søndag med masse folk på bryggen fant vi ett bord her. Og vi ble sittende selv om trebordene på uteserveringen var veldig flekkete og lite innbydende. Vi ventet ganske lenge på vår pizza, og når den endelig kom imponerte den ikke dessverre. Vi velger nok ett annet sted neste gang vi er i Fredrikstad.

Takk, Restaurantproff

Reisende som så på Pizzanini, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Pizzanini? Del dine erfaringer!