“Høyst middelmådig og under det”

Engelsviken Brygge Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 24 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Har hørt så mye om denne restauranten og fiskesuppen. Vi tok derfor turen ens ærend. Satt i fullbooket uteområde i finværet. Før maten fikk vi server brød. Disse var utvilsomt halvstekte fra butikken varmet i stekeovn. Suppa var god den, men ikke noe å dra langveisfra for å spise. Blåskjellene vi også fikk var greie, men ikke mer. Been there, done that.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg besøkte do for jeg gikk spisse mat
Toilet
er så dårlig
Luft er urolig dårlig
Og 1 toilet representere et bedrift

Håper mat blir bedre
Veldig usikker hva service er

Takk, marksF254XS
Anmeldt 6. august 2018

En fast tradisjon å besøke Engelsviken et par ganger hver sommer. En utelunsj i solen er herlig. De er mest kjent for fiskesuppen sin, men i år satset vi på andreitng og spesielt blåskjell var nydelig

1  Takk, Runar N
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Betjeningen viste liten interesse og prioriterte tomme bord istedet for å ivareta sittende gjester. Overkokt pasta og tørr burger. God dessert.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Silje J
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dette er lokalt for oss. Denne gangen synes jeg at jeg går herfra litt skuffet. Den berømte suppa er ikke så god lengre, resten av meny’en ser veldig bra ut. Det er dyrt og de som jobber her i sommer er ikke spesielt dyktige. Servitrisen vi fikk i dag er ikke spesielt hyggelig, lite service-minded, og kunnskapen var heller ikke på topp. Dette er egentlig en skikkelig nedtur

1  Takk, 417christers

Reisende som så på Engelsviken Brygge Fiskerestaurant, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Engelsviken Brygge Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!