“Hyggelig uteservering”

Vurdert som nr. 24 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020

Vi var på lunch og spiste fiskesuppe (kommer i både normal og stor størrelse). Hyggelig uteservering rett på bryggen. Store porsjoner og fiskesuppen var god men den var vel ikke helt hjemmelaget fra bunnen

2  Takk, Carsten973

Anmeldt 8. juli 2020

Kreolsk sjømatpasta inneholdt ihjelkokt penne rigate, platt Toro liknende saus, reker og krepsehaler fra spann. Veldig lite sjomat. Veldig mye pasta. Til dette serveres halvstekte grove rundstykker fra en dagligvare i nærheten. Spinndyrt og langt under pari.

Barnemeny var panert fisk og pose-potemos.

Spis heller hjemme.

Takk, atlepatlepunkt
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Vi kom seks personer fra tre generasjoner og ble corona-riktig plassert på to bord. Ungene var fornøyde med pølser og pommes frites, mens vi voksne fordelte oss på blåskjell på «fransk vis», fiskesuppe og rekesmørbrød. At vi måtte betale kr 7 for vannglasset var uvant men greit. Hyggelig og profesjonell betjening frister til gjenbesøk.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, RolfH682
Anmeldt 13. juni 2020

Uansett om det er dårlig vær eller fint vær i sommerhalvåret så er det tryggest å bestille bord på forhånd for dette er et kjempepopulært sted både blant de lokale og tilreisende i sommerhalvåret. Stedet ligger idyllisk til og har en veldig behagelig atmosfære! Jeg spiste stor fiskesuppe, og den er skikkelig stor med mye fisk og reker. Jeg synes den er helt topp. De andre spiste steinbit og rekesmørbrød, og spesielt steinbiten falt godt i smak. Hyggelig service!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 1. mars 2020

Var å spiste fiskesuppe her i fjor sommer. Suppa var veldig god og servicen var bra. Ligger idyllisk til helt på brygga.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Marius5678

Reisende som så på Engelsviken Brygge Fiskerestaurant, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Engelsviken Brygge Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!