“Skjerpings!”

Vurdert som nr. 23 av 107 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020

Har tapt seg veldig. Dårlig service, lite mat for pengene, 225 kroner med en brødskive med litt reker på. Utrolig skuffet!!!

Takk, Kraakebolle

1923 av 268 anmeldelser

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var 5 stykker som etter en halvtimes venting fikk bord utendørs. Selv om restauranten var full fikk vi god oppvartning av trivelig og imøtekommende betjening. Bestilte ulike retter og fikk ulik opplevelse. Fiskesuppe var desverre nedtur, skalldyrtallerken og blåskjell var ok, men ikke mer enn det. Hattingrundstykker var under pari å servere oss. Men fiskeretter, både lysing og steinbit var nydelig og skåret høyt. Dessert var ok. Vi koste oss på trivelig sted og ramlet mette og fornøyde ut i gjen

1  Takk, annebergeb
Anmeldt 1. august 2020

Etter å ha hørt mye posititivt om fiskesuppen på Engelsviken, dro vi i dag for smake på den. Den store versjonen var virkelig stor! Det var mye innhold i suppen også. En det var altfor mye fløte i den! Og svært lite fiskesmak! Dette hadde jeg ikke forventet, så jeg ble skuffet. Men det er sikkert noen som liker godt kremet fiskesuppe.

Takk, Christian2012
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

God service, maten middels pluss. God mat, men ikke helt på topp. Prisene noe ujevne, kr 240 ,- for et lite rekesmørbrød er i overkant. Andre retter mere normalt priset. Helt greit, men kan bli bedre.

2  Takk, JongH_12
Anmeldt 17. juli 2020

Vi var på lunch og spiste fiskesuppe (kommer i både normal og stor størrelse). Hyggelig uteservering rett på bryggen. Store porsjoner og fiskesuppen var god men den var vel ikke helt hjemmelaget fra bunnen

2  Takk, Carsten973

Reisende som så på Engelsviken Brygge Fiskerestaurant, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Engelsviken Brygge Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!