“God mat, elendig kundebehandling”

Engelsviken Brygge Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 25 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God mat men elendig kundeservice gjør at dette blir lavest score. I tillegg til å måtte bestille mat i QR bilde, så var det lagt opp til tvungen tips. Når vi også får servert øl uten kullsyre, og får beskjed av betjeningen at det er sånn det et, så var vi på nippet til å forlate stedet. Dersom du trenger en ny kan du bare bestille en ny via QR koden var beskjeden vi fikk. Så her trengs virkelig en oppstramming av personell slik at dette flotte stedet ikke mister sine kunder.

Takk, 251leifhs

Anmeldt 15. juli 2021

Dessverre veldig skuffende! Skjellene var blandet inn i en tykk kremaktig «saus»; - altfor tykk og dette ble bare noe kliss, ikke minst når man spiser med fingrene; tomt skjell som klype. Spurte betjeningen hva som var fransk med dette og fikk høre at det var restaurantens måte å servere det på og kundene elsker det. Vel! Det burde informeres om uvant servering, eller fjerne fransk måte, da det er veldig ukjent andre steder.

Takk, lillenh2020
Anmeldt 11. juli 2021

Hva er poenget med å gå på restaurant når man må gjøre alt selv? Bestille via QR-kode? Vi ble såvidt pekt til bordet vi hadde bestilt. Uten noen instruksjoner på at vi måtte bestille maten selv via app, ei heller velkommen. Vi hadde en hel aften uten å kommunisere med de som jobbet der. Vi hadde flere spørsmål til menyen og vinvalg, men ingen kom innom eller ville bruke tid på å svare. Vann koster også penger. Utrolig trist at restaurantopplevelser har blitt som DriveIn, eller der får man i det minste snakket med noen og spurt om det man lurer på. Når man i tillegg serverer helt middelmådig mat til stive priser, betaler man da tydelig ikke får service. Ikke noe vi kommer til å bruke tid og penger på i fremtiden.

Takk, lillemy80
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig kundeservice og primitive råvarer. Lite erfarne ansatte på jobb, som gjorde at vi måtte be om tjenester hele tiden

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 768pernilleb
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Retten «Blåskjell på Frank vis» er her kokte blåskjell som siden er smurt inn i tykk og tørr Creme Fresh, som er tilsatt mye hvitløk. Det var 0 saus med skjellene. Jeg kan ikke skjønne at noen kan assosiere dette med Frankrike. Om de f.eks. hadde blandet inn litt hvitvin i Creme fresh så den fikk litt mykere konsistens hadde det vært bra. Dette var ikke bra. Og når de skriver «Fransk vis» tenker jeg jeg straks servert med pommes Frites (moules frites). Men dette hører ikke med på Engelsviken, det er side-order du må betale 49kr ekstra for…
Jeg bad om baguette til blåskjellene, og servitøren bekreftet at vi skulle få «baguette». Det ble servert brødskiver som overhode ikke passer til blåskjell. Men jeg så andre som fikk baguetter til annen mat, så de hadde det om de ville.
Og et glass vann til vinen måtte vi også betale for i dag.
Fiskesuppa var kald, og hadde snerp på toppen som viser at den har stått lenge i tallerkenen.
Jeg sa fra til flere servitører, men de hadde ikke kunnskap til å besvare spørsmålene og kommentaren mine.
Dette har vært favorittrestauranten vår i mange år, og vi har vært her svært mye. Men av ulike årsaker er det 2~3 år siden sist vi var her.
Nå må det ha kommet ny kokk som har satt sin egen vri på menyen, men det er aldri bra å endre en suksessoppskrift.
Engelsviken Brygge - dette vil jeg ikke betale masse kr for. Snakkes - kanskje - dersom dere går tilbake suksessoppskriftene dere hadde tidligere…

1  Takk, Per Halvard Ø

Reisende som så på Engelsviken Brygge Fiskerestaurant, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Engelsviken Brygge Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!