“God mat når den endelig kom!”
Anmeldelse av Tamburen

Tamburen
Vurdert som nr. 49 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

God mat når den endelig kom!
Vi besøkte Tamburen for en rask lunsj, men det viste seg å ikke være så lett. Mulig at været gjorde at det var flere gjester enn de hadde regnet med, men stedet var kraftig underbemannet. På grunn av Koronasituasjonen skulle vi etter instruksen bestille ved bordet, men etter mer enn 10 min uten å se noe til kelneren bestilte vi ved disken, et rekesmørbrød og natchos med ost. Den greske salaten var det dessverre slutt på...

Etter bestilling ble vi sittende å se på kelneren løpe inn og ut med fulle glass, tallerkener med mat, skitne tallerkener og betalingsterminaler. Han så rimelig svett ut.

Etter å ha ventet i over 40 min etter bestilling var vi i ferd med å gi opp, men plutselig så vi kelneren gå ut med to tallerkener som lignet på vår bestilling. Etter en liten luftetur ute i det fri kom maten endelig til bordet vårt.

Rekesmørbrødet var virkelig godt med rikelig med ferske, gode reker og nydelig sprøstekt brød. Nachosen var også god selv om guacamolen nok ikke var laget på kjøkkenet, men kjøpt på glass. Men maten var god og porsjonene fine for en lunsj.

Stedet anbefales dersom du ikke har spesielle planer for resten av dagen. Hvis ikke, styr unna!

Takk, Roypett

Anmeldt 21. juli 2020

Helt ok mat. Utenom at mye ikke var «hjemmelagd». Guacamolen var for eksempel fra boks. Veldig treig betjening. Satt der i 25 min uten drikke.

Takk, 445julief
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi havnet innom for lunsj, god service og nydelig fiskesuppe som kan anbefales.
Koselig bakgård:)Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Explorer61144026044
Anmeldt 13. juli 2020

Vi besøkte Tamburen 13.7 2020. Fikk et av de fire bordene ute. Inne var det tomt. Det var under 12 gjester totalt. Likevel tok det rundt 30 minutter før vi fikk bestille, etter at både vi og de på nabobordet hadde vært inne to ganger og spurt om å få bestille. Det er ikke bra nok, og restauranten virker underbemannet og lite interessert i service. Men da servitøren (innehaveren?) til slutt kom, fikk vi etter hvert lokalt Nøisom-øl og god brus, og etter hvert også mat. Karbonadesmørbrødet var meget bra, rekesmørbrød, nachos og skalldyrsalat var helt ok. Hyggelig miljø og rent ellers.

Takk, NilsMa
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Det kan da ikke være så vanskelig å lage et rekesmørbrød og et karbonadesmørbrød. Det kan da ikke være så vanskelig å gi beskjed om at det er litt travelt, men var det egentlig det? Nei, det var nok ikke det men det hadde hjulpet å si det til oss likevel. Ølet var også tamt men det var ikke det som irriterte mest etter dette besøket. Godt kunstkaféen i Cicignon leverte varene slik at det fortsatt er litt Fredrikstad entusiasme igjen hos oss.

Takk, 986geirs

Reisende som så på Tamburen, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Tamburen? Del dine erfaringer!