“Kebab”
Anmeldelse av Nellys Kebab House

Nellys Kebab House
Vurdert som nr. 75 av 108 Restauranter i Fredrikstad
Anmeldt 16. november 2018

Hit drar man om man vill ha kebab. Jeg selv synes den er veldig god. Anbefaler den til folk som liker kebab.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 544olsen

Anmeldt 31. mars 2018

På Nellys er det alltid hyggelige og de gir deg alltid masse kjøtt og salat på kebaben.. (noe som andre er ganske gjerrig på ).

Dato for besøk: desember 2017
Takk, edthraa
Anmeldt 1. mars 2018

Kjempekoselige arbeidere. Kebaben er god og relativt billig, noe som gjør den til et supert måltid hvis du ikke orker å lage mat, eller bare vil ha et billig, godt måltid.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, EmilieL1851
Anmeldt 26. august 2017

Dro hit etter en kveld på byen, legger ikke ut mange reviews for Kebab shapper men betjeningen var så hygggelig at jeg synes at jeg nesten måtte. Dra hit for en god Kebab.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Annicken L
Anmeldt 9. august 2017

Et typisk kebab house som serverer helt grei mat,kjapt og billig,gjerne en sen fredag eller lørdagskveld smaker med en "Jokke"bab

Dato for besøk: mai 2017
Takk, hansarnepetersen

Reisende som så på Nellys Kebab House, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Nellys Kebab House? Del dine erfaringer!